Schreiber Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg har vært en stor fan av rytmespill lenge, men nå trenger jeg nok nye nytt. Har spilt mye rart opp gjennom årene, så gjerne kom med litt obskure forslag. Har få krav, men noen er det: 1. Det må være ting å låse opp, karakterer å levle opp osv (tenk Theatrythm: Final Fantasy, Hatsune Mitu osv.) 2. Det må være raskt å komme i gang med sangene. Spilte f.eks Rythm Thief, men det ble for mye styr med å finne frem til selve spillet. Historien tok for lang tid, og var rimelig uinteressant. 3. Det må være relativt stort utvalg av sanger. Da snakker vi 40+ sanger helt, eller er det fort gjort å gå lei. 4. Det må ikke være sykt vanskelig. Gav opp Hatsune Mitu fordi jeg satt i tre timer før jeg endelig fullførte min første sang. Sånt er ikke morsomt i lengden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hva med dansespill? AtW Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Hm.... aldri prøvd Bit Trip Runner, så er kanskje på tide. Dansespill er nok ikke helt det jeg er på utkikk etter, dessverre. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Har du prøvd OSU! ? Ganske så populært rytmespill på PC, gratis er det også. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 OSUL? Det har jeg faktisk aldri hørt om engang. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Spilldall Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Rhythm Paradise er mine favoritter! Finnes på DS og Wii. Mener å huske det heter Beat the Beat på Wii. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Rythm Paradise har jeg faktisk hørt mye bra om. Takk, det skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Before the echo (tidligere Sequence, har visst byttet navn pga legal claim bs) på steam dekker vel alle punktene dine bortsett fra mengden sanger trur jeg. Spillet er relativt kort så du blir ikke lei de, men det er og latterlig billig og mer enn verdt pengene for de som liker sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå