Gå til innhold

[Løst] Noen som vet om bra rytmespill? (plattform er ikke nøye)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært en stor fan av rytmespill lenge, men nå trenger jeg nok nye nytt. Har spilt mye rart opp gjennom årene, så gjerne kom med litt obskure forslag. Har få krav, men noen er det:

1. Det må være ting å låse opp, karakterer å levle opp osv (tenk Theatrythm: Final Fantasy, Hatsune Mitu osv.)

2. Det må være raskt å komme i gang med sangene. Spilte f.eks Rythm Thief, men det ble for mye styr med å finne frem til selve spillet. Historien tok for lang tid, og var rimelig uinteressant.

3. Det må være relativt stort utvalg av sanger. Da snakker vi 40+ sanger helt, eller er det fort gjort å gå lei.

4. Det må ikke være sykt vanskelig. Gav opp Hatsune Mitu fordi jeg satt i tre timer før jeg endelig fullførte min første sang. Sånt er ikke morsomt i lengden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Before the echo (tidligere Sequence, har visst byttet navn pga legal claim bs) på steam dekker vel alle punktene dine bortsett fra mengden sanger trur jeg. Spillet er relativt kort så du blir ikke lei de, men det er og latterlig billig og mer enn verdt pengene for de som liker sjangeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...