Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 I forbindelse med å bytte abonnement går ofte litt tid før man får det nye abonnementet opp å gå. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen måte å få det til å gå fortere på? Kan man selv bestemme hvilken dato man ønsker? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hvis du har fått simkortet så er det bare å kontakte operatøren å be om å bli overført så snart som mulig. Da blir du som regel portert innen et døgn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Takk - kjekt å vite Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Det er greit at det tar litt tid. Når din gamle leverandør oppdager at de kan miste deg som kunde, vil de gjerne prøve å vinne deg tilbake ved å tilby lavere pris enn andre får. Kanskje får du et tilbud som er verdt å ta imot. Hvis portingen skjer umiddelbart, får din gamle operatør ikke tid til å ringe. Jeg synes det er fint at de tilbyr lavere pris, men ikke forvent mirakler. Netcom klarte ikke å matche Talkmore da jeg byttet for over et år siden. Og selv om de hadde klart det, så hadde jeg ikke blitt hos Netcom. Jeg byttet for å få bedre dekning. Endret 10. april 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå