morgan_kane Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Heisann. Diskusjon.no→ Spill→ E-sport→ Lag/guilddiskusjon og rekruttering Foreslår at det blir satt inn krav om å skrive rank og sted sammens med brukernavnet og hvilket spill det søkes i. Og da spesielt i CSGO da det er særdeles relevant. Blir veldig uoversiktelig når det bare er brukernavn og hvilket spill. Endret 10. april 2015 av morgan_kane Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Akkurat som innlegget her! Var er greia med alle tallene? *Og "emnetittel" Endret 10. april 2015 av Zash Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Akkurat som innlegget her! Var er greia med alle tallene? *Og "emnetittel" hmm tallene var ikke inne når eg la inn innlegget. Men tror det henger igjen fordi jeg kopierte "stien" fra rekruteringsdelen av forumet. EDIT: fikset tallene Endret 10. april 2015 av morgan_kane Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Har lagt ved en kunngjøring der det oppfordres til å legge ved rank i emnetittelen nå. 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Bra jobbet! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Oppdaget nettop at trådene opprettes av gamer.no fra spillmarkedet. Det vil si at tråden er autogenerert derifra. Løsningen er å implentere en funksjon som henter info ifra rank direkte fra utlysningen der. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Hei Jeg har lagt til info om rank/nivå i trådtitlene som genereres nå. Det vil gjelde på alle nye tråder som opprettes. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå