René Sagstad Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Speil på dokken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Kreativ speiling. Det ble et bra resultat . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Ble ikke dette bra?! Det er jo helt kanon! Skikkelig godt sett dette, flotte farger og god skarphet! 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Ble knallbra dette! Kreativt tenkt og godt gjennomført. Likte den litt skjeve kompen du har her. Gir litt ekstra til bildet. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Kreativt, godt jobbet. skarpe farger, flott komp ! 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Dette ble et meget bra skudd så trenger ikke bekymre deg over at speilet var helt knust da du kom tilbake noen dager senere. Godt sett og en fin beskjæring. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Virkelig flott. At speilet er knust gir det et løft. I mine øyne en perfekt fargepalett. Det "selvlysende" røde skroget mot det mørke turkise. Den gule krana passer også selvfølgelig godt inn. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Virkelig bra. Dette bildet kommer jeg til å huske lenge. Det er egentlig en utryksform jeg ikke liker - trodde jeg - fordi jeg ikke skjønte bæret!! Så leste jeg ingressen din - og da skjønte jeg det, men sannelig tok det tid og skapte røre i hue mitt. Nettopp det som gjør et verdifullt fotografi. 1 Lenke til kommentar
René Sagstad Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Virkelig bra. Dette bildet kommer jeg til å huske lenge. Det er egentlig en utryksform jeg ikke liker - trodde jeg - fordi jeg ikke skjønte bæret!! Så leste jeg ingressen din - og da skjønte jeg det, men sannelig tok det tid og skapte røre i hue mitt. Nettopp det som gjør et verdifullt fotografi. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg