Monica Jansen Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Spesielt om jeg ligger på rygg. Jeg må hoste ofte når jeg ligger. Jeg veger 105 kilo og er dame. Hva kan det være som gjør at jeg de siste dagene har følelse av å ha sandstøv i lungene når jeg ligger og skal sove, spessielt når jeg ligger på rygg? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Bruker du noen medisiner? Har du sykdommer fra før? Hva er din alder? Har du store ben / vann i benene dine? Er du tungpustet når du ligger flatt i sengen? Kommer det noe opp når du hoster? Hvor lenge har det vart? Flere tilstander kan gi et slikt symptom bla. Astma, lunge- og hjertesykdommer. Dessuten finns det nok flere titals forskjellige årsaker til slik hoste som man aldri finner ut av, da hosten gir seg etterhvert. Dersom dette plager deg / du er bekymret, anbefaler jeg at du snakker med din lege =) God bedring = ) Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Ok. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå