Somethinganon Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hei! Ville bare si at skjermen på min nye G751 går å overklokke i native resolution fra 60Hz til 100Hz virker det som. Prövde 100Hz - ingen problemer, men er jo litt usikker på hvordan det er i lengden så nå kjörer jeg 75Hz på den. Bildeflyt virker skarpere og spill ser bedre ut... Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Du kan gjerne kort fortelle hvordan du OC'r skjermen? =) Lenke til kommentar
IvarDuden Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg lurer også på hvordan du overklokker skjermen. Kunne godt tenkt meg noen ekstra hz på laptopen Lenke til kommentar
Somethinganon Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Hos meg er det gjort på fölgende måte: Stille inn cursom resolution i nvidia control panel. Der velger man 75Hz i stedet for 60Hz som er standard, innebygget oppdateringsfrekvens. Det fungerer i mange spill, men ikke alle. Det siste jeg prövde hvor det fungerer er Battlefield 4. Et det ikke fungerte i er NFS: Undercover. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hos meg er det gjort på fölgende måte: Stille inn cursom resolution i nvidia control panel. Der velger man 75Hz i stedet for 60Hz som er standard, innebygget oppdateringsfrekvens. Det fungerer i mange spill, men ikke alle. Det siste jeg prövde hvor det fungerer er Battlefield 4. Et det ikke fungerte i er NFS: Undercover. For dere som trenger en yuotube guide: https://www.youtube.com/watch?v=HlERjmkBoHg Satt min på 100hz, rock solid so far. Har leste flere asusrog forum poster om folk som har gjort dette siden pc'en ble lansert i høst 2014. Ingen issues. Deilig med 100hz skjerm! IPS! Lenke til kommentar
IvarDuden Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Har nesten ingen av de innstillingene som er vist i nvidia kontrollpanelet i den videoen. Hva er grunnen til det? Lenke til kommentar
IvarDuden Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Har bare de der 3D innstillingene som er helt unyttige for meg Lenke til kommentar
Somethinganon Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Kjörte 3DMark på pcen nå etter at alt er overklokket og tunet til max. OC på prosessor og skjermkort og skjerm. Max overklokk på skjermkortets core (+135Mhz) og ~5700MHz på minnet. 100Hz på skjermen og turbofrekvens på 3,6GHz på prosessoren og 3W ekstra turbofrekvens max strömforbruk. 100MHz ekstra på cacheminnet også. FireStrike ga 9566 poeng (dette med alt av bakgrunnsprogrammer kjörende (AV, Firewall, Sync, osv.) Dette er en score jeg er fornöyd med. Kunne kanskje hentet noen poeng ekstra ved å slå av bakgrunnsprogrammer, men de kjörer nå når jeg gamer også, så hvorfor ikke ha en 'rett' test? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå