AnonymDiskusjon Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Spørsmålet sier vel det meste. Folk sier ofte den beste sexen er om man venter med sex til man er blitt glad i en person, fremfor å gå for fort fram. Noen synspunkt? Anonymous poster hash: 54600...d20 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Har ikke merket noen forskjell. Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 For meg er det generelt bare bedre sex, ONS er ubrukelig og jeg føler ikke noe spesielt kontakt og vil bare hjem rett etter. Lenke til kommentar
adinax Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Sex blir definitivt bedre med noen man kjenner enn på en normal one night stand.... men selv om man er glad i noen, er sjelden første gangen noen stor opplevelse.... etter å ha pult noen ganger derimot og man begynner å kjenne hverandre... ;-) Så skill heller mellom første gangen og 6 gangen ;-) Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Sexen er vanligvis mye bedre med noen man kjenner. Men ONS har et spenningsmoment man etterhvert mister med en fast partner, i tillegg til at det gjerne gir en ganske så god selvfølelse. 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Dette er veldig individuelt og det fins ingen fasit. Personlig mener jeg at man fint kan ha god sex med noen man har kjent i én dag, det handler om kommunikasjon og trygghet. Og man kan ha dårlig sex med noen man har vært sammen med i fem år. Også har man jo f.eks. sterkt religiøse. Jeg traff en fyr hin dagen som var kristen og jomfru (24 år), som mente at sex var noe hellig og at man mistet noe av sjelen sin osv om man hadde sex før ekteskap osv. Så det er jo mange meninger der ute, man må egentlig bare finne ut av slikt selv. Lenke til kommentar
cocos Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 I mitt tilfelle så har den beste sexen vært med en jeg knullet for ca en måned siden, men det er også en av få ganger der ONS har vært bra. Andre tilfeller har de vært helt ok eller dårlig. Har hatt 5 ONS, forøvrig. Når jeg har hatt sex flere ganger med samme jente så har det vært bedre enn de fleste ONS. Fordi det har vært følelser inne i bildet og man får mer og mer kjemi. Hun jeg knullet for ca en måned siden fant vi kjemien med en gang, men det er altså første gang det har skjedd med meg og ONS. Det er vel mer tilfeldig for min del, noen ganger er sexen bra med en gang, mens andre ganger så er den ordinær. Når det kommer til ONS altså. Når det kommer til langvarig så har sexen blitt bedre og bedre for hvert knull, da pga kjemien. Er vel ingen fasit, men for min del har altså den beste sexen vært med en ONS, mens de fleste gangene jeg har hatt god sex har vært med de langvarige. Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) I mitt tilfelle så har den beste sexen vært med en jeg knullet for ca en måned siden, men det er også en av få ganger der ONS har vært bra. Andre tilfeller har de vært helt ok eller dårlig. Har hatt 5 ONS, forøvrig. Når jeg har hatt sex flere ganger med samme jente så har det vært bedre enn de fleste ONS. Fordi det har vært følelser inne i bildet og man får mer og mer kjemi. Hun jeg knullet for ca en måned siden fant vi kjemien med en gang, men det er altså første gang det har skjedd med meg og ONS. Det er vel mer tilfeldig for min del, noen ganger er sexen bra med en gang, mens andre ganger så er den ordinær. Når det kommer til ONS altså. Når det kommer til langvarig så har sexen blitt bedre og bedre for hvert knull, da pga kjemien. Er vel ingen fasit, men for min del har altså den beste sexen vært med en ONS, mens de fleste gangene jeg har hatt god sex har vært med de langvarige. TS her. Skjønner skjønner..... men det jeg tenker er om jeg burde gå for sex tidlig med en jeg holder på med eller vente litt. Jeg har nemlig hørt mange si at sexen automatisk blir bedre på en måte om det er følelser inne i bildet. Grunnen til at jeg startet dette innlegget er fordi jeg bare har hatt ons eller kortvarig sex uten følelser (er jente), men ønsker gjerne å oppleve den første gangen en har sex med følelser. Bare lurte på om det er verdt å drøye litt Endret 13. april 2015 av jodaneida Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 kommer helt an på... hvis man tenner litt på det fremmede så kan jo den sexen være veldig bra, noen liker å bare spørre om sex helt utav det blå, dem vil helst ikke vite navn eller noe, dem tenner på at det er så ukjent.... andre synes selvfølgelig sex med en man er glad i er best.... Lenke til kommentar
cocos Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 I mitt tilfelle så har den beste sexen vært med en jeg knullet for ca en måned siden, men det er også en av få ganger der ONS har vært bra. Andre tilfeller har de vært helt ok eller dårlig. Har hatt 5 ONS, forøvrig. Når jeg har hatt sex flere ganger med samme jente så har det vært bedre enn de fleste ONS. Fordi det har vært følelser inne i bildet og man får mer og mer kjemi. Hun jeg knullet for ca en måned siden fant vi kjemien med en gang, men det er altså første gang det har skjedd med meg og ONS. Det er vel mer tilfeldig for min del, noen ganger er sexen bra med en gang, mens andre ganger så er den ordinær. Når det kommer til ONS altså. Når det kommer til langvarig så har sexen blitt bedre og bedre for hvert knull, da pga kjemien. Er vel ingen fasit, men for min del har altså den beste sexen vært med en ONS, mens de fleste gangene jeg har hatt god sex har vært med de langvarige. TS her. Skjønner skjønner..... men det jeg tenker er om jeg burde gå for sex tidlig med en jeg holder på med eller vente litt. Jeg har nemlig hørt mange si at sexen automatisk blir bedre på en måte om det er følelser inne i bildet. Grunnen til at jeg startet dette innlegget er fordi jeg bare har hatt ons eller kortvarig sex uten følelser (er jente), men ønsker gjerne å oppleve den første gangen en har sex med følelser. Bare lurte på om det er verdt å drøye litt Ja, som oftest blir sexen bedre når det er følelser inne i bildet, er iallefall sånn for min del. Så, det er absolutt verdt å drøye det litt. Og klarer han ikke vente, så er han ikke noe for deg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg synes faktisk sexen med mitt eneste ons var bedre enn med eksen.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 For meg har ikke følelser noe å si når det gjelder sex. Lenke til kommentar
fine i'll leave Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 For meg er sex med noen du er i ett forhold med det desidert beste. Ikke bare fordi man kjenner vedkommende og vet hva den andre liker, men rett og slett fordi det føles som det "betyr" mer når det er gjennsidige følelser inn i bildet. Nå sier jeg ikke at ONS er feil, det er så absolutt spennende og kan funke i blant, men det er rett og slett ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 For meg har ikke følelser noe å si når det gjelder sex. Ingenting? Null og niks? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 For meg har ikke følelser noe å si når det gjelder sex. Ingenting? Null og niks? Nope. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 For meg har ikke følelser noe å si når det gjelder sex. Det du beskriver kan være en medisinsk tilstand, eller en mangelfull psykisk utvikling, så ikke noe å være stolt over, da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 For meg har ikke følelser noe å si når det gjelder sex. Det du beskriver kan være en medisinsk tilstand, eller en mangelfull psykisk utvikling, så ikke noe å være stolt over, da. Haha! ? det er da ikke noe jeg er stolt over. jeg er nok PU jeg da, siden jeg ikke har noe bedre eller dårligere sex om det er følelser inni bildet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Eg vil ikkje påstå at du blir definert som PU av den grunn. Det finnes ingen fasit på korleis me menneske fungerer. Spesielt sidan du er kvinne er det ein litt artig kuriositet. Det er ofte kvinner har meir kjensler involvert i sex enn menn. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Merk at jeg bare ikke synes selve sexen er bedre eller verre. Det betyr ikke at jeg er følelsesløs i forkant, underveis eller i etterkant. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 For meg så er ikke sex noe jeg har behov for, og klarer meg helt fint uten. Men ja beste sexen er med en person jeg kan være sikker på og jeg vet jeg tilfredstiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg