Fotoskrulla Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Steingammalt naust Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hei, Helene. Tre flotte og spennende bilder, med mye detaljer å studere ! Mitt valg faller nok på V1, og deretter V3 og V2, men alle tre bildene er svært severdige hver for seg M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Fine bilder alle tre , men jeg holder v3 som min favoritt. Jeg likte komposisjonen best i den versjonen . Og den viste best at det er et gammelt naust. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 Hei, Helene. Tre flotte og spennende bilder, med mye detaljer å studere ! Mitt valg faller nok på V1, og deretter V3 og V2, men alle tre bildene er svært severdige hver for seg M v h Albert. Hei Albert! Hyggelig du tok deg en tur i dag også! tusen takk for hyggelig tilbakemelding og flott at du tok deg tid å rangere dem. Artig å støte på sånne bygninger med sjel! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 Fine bilder alle tre , men jeg holder v3 som min favoritt. Jeg likte komposisjonen best i den versjonen . Og den viste best at det er et gammelt naust. Mvh Alec Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg måtte bearbeide v3 litt mer enn de andre for og få det skapelig. Men er enig med deg i at komp'en på den kanskje er den beste. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Som Albert sier, det er tre fine bilder du her viser av det gamle naustet. V3 viser litt av landskapet omkring og det ser ut til å være imponerende og spennende. Håper du har flere bilder av naustet som viser mer av landskapet og miljøet det befinner seg i. Flott formidlet dette Helene. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Gamle bygninger er interessante, fint med tre bilder fra forskjellige vinkler. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Fine bilder. V1 er favoritten Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Valget blir V1, som viser mest av det steingamle naustet..men fint å se det fra flere vinkler Vh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 V3:-) Skikkelig "ghost" aktig. Tøff vinkel og stilig fargetone. Du har fått frem essensen i bygget, nemlig steinene, på en veldig bra måte. Steinbra! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Her har jeg visst ikke vært. Gode detaljer på gammelt byggverk. V2 er jo den som virkelig viser kontrasten. Jeg ville her tatt et høyrekutt slik at høyre ramme hadde skåret såvidt inne i den grå flata. - tror det ville økt spenningen. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Hei alle sammen! jeg tar et fellessvar i dag. Tusen takk for hyggelige tips og kommentarer på dette litt stilige steinnaustet. Det er artig å høre hva andre mener, en blir ofte helt blind på sine egne bilder. At folk ser forskjellig på et bilde gjør det jo bare mer spennende. Jeg skulle ønske jeg var teknisk dyktigere, men det kommer vel etterhvert det også. Det viktigste er tross alt å "se" motivene. Jeg har lært mye av dere her inne og dere inspirerer meg til å utvikle meg videre. Ha en flottings helg alle sammen! Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg synes versjon 1 er den beste. Tror kanskje det kunne ha vært litt mere luft på høyre side av naustet, men det er jo slettes ikke sikkert at dette er mulig.... Sånne steder er spennende, det kan jo tenkes at naustet inneholder skjulte skatter, foruten den fiskekassa som er synlig. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 'Steinbra' bilde mvh Torhild 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Jeg synes versjon 1 er den beste. Tror kanskje det kunne ha vært litt mere luft på høyre side av naustet, men det er jo slettes ikke sikkert at dette er mulig.... Sånne steder er spennende, det kan jo tenkes at naustet inneholder skjulte skatter, foruten den fiskekassa som er synlig. Det ble litt lite luft til høyre fordi det stod et hus i vegen som jeg ikke ville ha med.. Jeg gkk ikke inn, bare stakk hodet inn og så masse fiskeutstyr, så naustet er nok i bruk. Jeg også liker å komme over sånne "skatter" som dette! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 'Steinbra' bilde mvh Torhild Hihi, du fikk sagt det du Torhild! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg