Hanne Kh Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hei Lillebroren min spiller et spill som heter Counter Strike Global Offensive. Han skulle laste ned spillet på nytt siden det startet å "klikke" litt. Etter han lastet ned spillet, sluttet selve filen å fungere og nå får han ikke til å verken slette eller reparere spillet. Har dere noen tips til hvordan vi kan få lastet ned spillet igjen uten å måtte restarte hele datamaskinen? Han er litt fortvilet siden han ikke får det til. Hadde vært fint om dere kunne ha hjulpet oss litt Spillet er en txt-fil om det kunne hjelpe deg med å hjelpe oss. Tusentakk på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Hei ja, For å kunne spille Counter-Strike Global Offensive må man bruke noe som heter Steam. Det får man lastet ned her (om det skulle vært slettet eller noe): http://store.steampowered.com/about/?l=norwegian Får du / lillebroen din startet opp Steam? Ikonet ser slik ut: Det skal ligge på skrivebordet eller på start-menyen -> Alle Programmer -> En mappe som heter Steam og har ikonet som vist over. Når Steam først er startet skal man inn på fanen "Bibliotek" så er det navn som heter "Counter-Strike: Global Offensive" der, prøv å start det. Dersom det ikke går, høyreklikk på det og gå til Egenskaper. Gå til den "tredje fanen" i det nye vinduet (skal hete Lokale Filer tror jeg) og trykk på den nederste knappen for å verifisere all spill filer. ---- Jeg regner med egentlig at din lillebror starter Counter-Strike Global Offensive fra skrivebordet, men ønsker bare å sjekke om Steam fungerer. Fint om du melder ifra om Steam fungerer eller ei. Uten Steam, ingen Counter-Strike. Endret 10. april 2015 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå