Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Lillebroren min spiller et spill som heter Counter Strike Global Offensive. Han skulle laste ned spillet på nytt siden det startet å "klikke" litt. Etter han lastet ned spillet, sluttet selve filen å fungere og nå får han ikke til å verken slette eller reparere spillet.

Har dere noen tips til hvordan vi kan få lastet ned spillet igjen uten å måtte restarte hele datamaskinen? Han er litt fortvilet siden han ikke får det til. Hadde vært fint om dere kunne ha hjulpet oss litt :) Spillet er en txt-fil om det kunne hjelpe deg med å hjelpe oss.

Tusentakk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei ja,

For å kunne spille Counter-Strike Global Offensive må man bruke noe som heter Steam. Det får man lastet ned her (om det skulle vært slettet eller noe): http://store.steampowered.com/about/?l=norwegian

Får du / lillebroen din startet opp Steam? Ikonet ser slik ut: nNXxMFF.png

Det skal ligge på skrivebordet eller på start-menyen -> Alle Programmer -> En mappe som heter Steam og har ikonet som vist over.

Når Steam først er startet skal man inn på fanen "Bibliotek" så er det navn som heter "Counter-Strike: Global Offensive" der, prøv å start det. Dersom det ikke går, høyreklikk på det og gå til Egenskaper. Gå til den "tredje fanen" i det nye vinduet (skal hete Lokale Filer tror jeg) og trykk på den nederste knappen for å verifisere all spill filer.

----

Jeg regner med egentlig at din lillebror starter Counter-Strike Global Offensive fra skrivebordet, men ønsker bare å sjekke om Steam fungerer.

Fint om du melder ifra om Steam fungerer eller ei. Uten Steam, ingen Counter-Strike.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...