Woltox Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hallo, jeg har et utrolig irriterende problem. Jeg får ikke fjernet Engelsk tastatur helt fra windows 8.1, da den brått endrer seg uten grunn (tro meg har googlet fa,,,,,,,et) Har prøvd de tipsene jeg har funnet på google, men den kommer stadig tillbake. Så lurte på om noen har tips da det er utrolig irriterende da det brått endrer seg i spill og slikt? Lenke til kommentar
pijano Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hei. Det forsvinner ikke når du fjerner det fra kontrollpanelet? Lenke til kommentar
pijano Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Du kan også endre avanserte innstillinger og fremtvinge norsk språk der: Lenke til kommentar
hightow Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Har opplevd akkurat det samme. Tipset jeg fant var å først fjerne norsk, for deretter å legge det inn på nytt. Da først fikk jeg slettet engelsk uten at det kom tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Ved å trykke på venstre ALT + Shift (enten om det er venstre eller høyre) bytter man tastespråk Kan hende det er den tastekombinasjonen TS kommer borti av og til som gjør at "maskinen bytter språk av seg selv". EDIT:Jeg skrev venstre CTRL, mente selvfølgelig ALT Endret 11. april 2015 av Gjest Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 1. Ja fjernet alt av engelske valg i kontrollpanelet, så norsk bokmål er eneste valget 2. Prøvd nå å legge til engelsk, for deretter å fjerne norsk, for deretter å legge til norsk, for deretter å fjerne engelsk. 3. Hmm, mener det er Win+Shift eller noe slikt, uansett funker ikke CTRL+SHIFT. Så får ikke fjernet det USA tastaturet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå