Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

lett mc kjøretimer til moped lappen

Ranie

Anbefalte innlegg

hei

jeg har tatt ca 16 kjøretimer på lett mc i fjord høst, og hadde oppkjøring på slutten av sesongen. Jeg bestod ikke og tenkte først å prøve på nytt denne sesongen, men før jeg prøver på det lurte jeg på en ting. Hadde det vært mulig å "gjøre om" de 16 kjørtimene på lett mc til moped/skuter lappen. I og med at jeg har fått mye mer opplæring enn det man får når man tar kurset for å få mopedlappen via de kjøretimene jeg har tatt på lett mc. Og siden det ikke er noen oppkjøring på mopedlappen hadde jeg sluppet å kjøre opp, jeg kunne bare fått mopedlappen :)

Noen tanker? 

på forhånd takk for svar :D

Endret av Ranie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Nei, det går nok ikke. Kjør på med et par kjøretimer og spør hvordan du ligger an. Om du ikke likte kjøreskolen, bør du kontakte en annen skole.

Lenke til kommentar

hei

jeg har tatt ca 16 kjøretimer på lett mc i fjord høst, og hadde oppkjøring på slutten av sesongen. Jeg bestod ikke og tenkte først å prøve på nytt denne sesongen, men før jeg prøver på det lurte jeg på en ting. Hadde det vært mulig å "gjøre om" de 16 kjørtimene på lett mc til moped/skuter lappen. I og med at jeg har fått mye mer opplæring enn det man får når man tar kurset for å få mopedlappen via de kjøretimene jeg har tatt på lett mc. Og siden det ikke er noen oppkjøring på mopedlappen hadde jeg sluppet å kjøre opp, jeg kunne bare fått mopedlappen :)

Noen tanker?

på forhånd takk for svar :D

Om dette er mulig, for mi skuld: ikkje gjer det! Om du vel å ta mopedlappen no i staden for lettlappen kjem du til å angre stort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...