OHJohansen Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Forskjellene er overraskende små.TEST: LG 55UF950V Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Så jo lovende ut, helt til man så på prisen.. Men må vel regne med noe slikt på en toppmodel Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Bare å kjøpe Samsung sin forrige toppmodell, da får man med en one connect boks som man kan bytte ut til noen tusenlapper når alt er på plass I løpet av noen år. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Bare å kjøpe Samsung sin forrige toppmodell, da får man med en one connect boks som man kan bytte ut til noen tusenlapper når alt er på plass I løpet av noen år. Da går du glipp av den nye quantum dot teknologien som er i denne, og Samsung sin nåværende toppmodell. Dette forbedrer bildekvaliteten betraktelig. Hvis du kjøper en dyr TV slik som dette bryr du deg jo absolutt om bildekvalitet. Hvis du bare bryr deg om OS, prossesoren til TVen osv som er i one connect boksen til Samsung kan du like godt kjøpe en billigere TV. Det foregår alltid forbedringer i bildekvalitet, men i år er den ganske stor i forhold til foregående år når det gjelder LCD teknologi. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Må ha 80", 4K, bra bilde som ikke hakker ved sideveis panorering etc, men er prinsippielt imot å betale over 40K for enn TV. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Lg 930 har 33ms spille lag ikke nesten 50ms. Å gi denne ips tv n 10 av 10 er latterlig med tanke på Lg 4k Oled modeller som kommer seinere i år ... Hva gir du dem 20 av 10 ? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hmm, en kant-belyst lcd med ikke topp sort-nivå, ikke topp lysstyrke, gjennskinn, matcher ikke oled eller samsung eller bakbelyste lcd, 16ms er kanskje godt nok til consoll-spilling, og den koster en formue. 10 av 10? Lenke til kommentar
DoffNfo Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Hei. Jeg har gått til innkjøp av denne tv'en, og må si jeg er imponert, rett og slett. Lurer bare på tek.no, jeg forstår meg ikke helt på bildekarusellen når det gjelder bildeinstillinger for expert modus. Dere har så mange bilder med forskjellige innstillinger for hvitbalanse f.eks. Hvilke skal man bruke sammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå