Antihero Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Så en liten nyhetsnotis i Aftenposten iDag om at det skulle være en spillmesse kommende helg. Noen som har noe info om den? Og hvor er Valhall? Førpremiere på 80 spill deriblant Gran Turismo 4 og masse booth-babes Har tenkt meg dit siden det blir litt større prosjekt å dra på E3 eller ECTS Lenke til kommentar
snikka Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sjekk her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=200308 Sony som kommer reklamerer for PS2... Lenke til kommentar
wise Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 det er ikke en messe i samme forstand som e3 eller ects. det er playstations eget show der sonys ting blir vist frem for vanlige folk. e3 for eksempel er kun for bransjen, og så å si alle som er noe i spillverdenen viser seg frem der, ikke bare ett selskap. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Bare for ps2 assa? kjipern a.... Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 vet en som skal dit - skulle ønske det var meg Lenke til kommentar
cairn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 det er ikke en messe i samme forstand som e3 eller ects. det er playstations eget show der sonys ting blir vist frem for vanlige folk. e3 for eksempel er kun for bransjen, og så å si alle som er noe i spillverdenen viser seg frem der, ikke bare ett selskap. E3 er stoooooooooort! (putt inn et par til o'er der bare for aa vise at det VIRKELIG er stort.) Lenke til kommentar
wise Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 ja, det vet jeg, har vært der mange ganger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå