Øystein.F. Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Team Ninja står for utviklinga av det neste spelet i Dissidia-serien.Final Fantasy-slåssing frå Dead or Alive-studioet Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Bouncy Bouncy Tifa? 1 Lenke til kommentar
Crext Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Dissidia var en artig spin-off, og selv om jeg ser frem til Team Ninja's Tifa, så er jeg spent på hvor bundet de blir på hendene når det kommer til combat systemet fra square enix's hold. Normalt når TN tar opp slike oppdrag så er det for musou sjangeren. Dissidia (til PSP) er i mine øyne en downscaled Smash Bro's puttet i 3D, men med overlegen adventure mode og story. Jeg håper de blir gitt stor nok frihet til at hver karakter ikke blir definert ut fra 6 abilities, og at de heller tar tunnelsyn på single player hvor en tillater OP karakterer for å oppnå variasjon. SÅ får multiplayer heller være en unbalanced affære. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå