Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Endret jeg meg ikke, og sa FiskePinnA? Enten jeg liker det eller ikke? -aendelser har min mor lært meg at bare bønder bruker, men jeg godtar liekvel at FiskePinna kaller seg nettopp det, med A tilslutt. 1. Jo det gjorde du, bra. 2. Er det noe galt med bønder? Noen grunn til at du ikke vil bli assosiert med bønder? Moren din er bare T E I T om hun har noe imot bønder... Du gjør det jo så altfor tydelig hvalsgs oppvekst/opplæring innenfor idioti du har fått.. men men Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Enten du liker det eller ikke, er nicket hans FiskePinna. Skal jeg kalle deg JoachimV fordi min mor har lært meg til at R etterpå er det bare bønder som bruker? :S Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 nei, men du kan jo bruke JokkeR Som en vennskapelig forkortelse... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Du får nå klare å skrive C da.... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Nei, det er en overflødig bokstav, i det russiske alfabetet finnes den ikke... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg fant nå ut av norskbokens CD ikke nøyer seg med et vers av internasjonalen, hvorfor skulle man det, når det går ann å ha alle? Jocke går jo an? Men jeg foretrekker nå joachim, med C. C er en fin bokstav. Den viser at man ikke er helt Tveita. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det er jo bare en S eller K, HELT unødvendig, heller Tveita enn åsen, eller ulvøyen! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 UFF OG HUFF! Har du ikke lært om C-ens betydning på skolen? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Faktisk ikke, opplys meg! (Er stadig tilhenger av det russiske alfabetet, mye bedre...) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 C , som i Capitalism Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 eller Kæpitalism Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ikke bare den grunnleggende lese og skriveopplæringen har sviktet, men også engelskopplæringen... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hva sa du? JEG SNAKKER DA FOR POKKER ENGLISH! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ikke bare den grunnleggende lese og skrieopplæringen har sviktet, men også engeslkopplæringen.... Du sier noe. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hehehe! Jeg innser at jeg har et visst problem, muligens trengs et oppfriskningskurs i touch-metoden! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Faktisk ikke, opplys meg! (Er stadig tilhenger av det russiske alfabetet, mye bedre...) Russerne syntes sikkert det er helt greit (ikke innholdet da, men bokstavene) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 VI LIKER IKKE INTERNASJONALEN! Selv om det jo er av kulturell betydning for russerne.,... Finn et bedre ekesempel på russiske bokstaver! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Russerne syntes sikkert det er helt greit (ikke innholdet da, men bokstavene) Les JoachimR. Hva er det vi ikke liker ? bortsett fra at teksten gikk ut på dato for generasjoner siden Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Bokstavene er Ok, hvis du kan dem... Det er fler lyder, og de er ALLE forskjellige, i motsetning til sosse C-en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå