Gå til innhold

VAA oppfordrer til anti-amerikanisme?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Michael Moore har tjent penger på meg, også. Selv om jeg står ganske fjernt fra mange av meningene hans, synes jeg "Stupid White Men" (og "Bowling for Columbine" for den saks skyld) var underholdende.

 

Det kan faktisk til tider være ganske interessant å sette seg inn i andre tankemønstre enn dem man selv representerer. Kanskje en idé for enkelte her? ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan faktsik fortelle at Michael Moore har TAPT penger på meg... Ihvertfall er det håpet mitt...

 

Jeg fikk den dumme, stupide boken hans når jeg meldte meg inn i en amerikansk bokklubb. og bare så det er klart, meldte jeg meg inn fordi at det det kostet å melde seg inn var innspart allerede ved første kjøpet mitt....

 

MICHAEL MOORE LYVER!

Lenke til kommentar

Jeg kan faktsik fortelle at Michael Moore har TAPT penger på meg... Ihvertfall er det håpet mitt...

 

Jeg fikk den dumme, stupide boken hans når jeg meldte meg inn i en amerikansk bokklubb. og bare så det er klart, meldte jeg meg inn fordi at det det kostet å melde seg inn var innspart allerede ved første kjøpet mitt....

 

MICHAEL MOORE LYVER!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Jeg kan faktsik fortelle at Michael Moore har TAPT penger på meg... Ihvertfall er det håpet mitt...

:lol:

 

Tror nok bokklubben din hadde gjort sitt for å berike M.M. allerede; de måtte jo kjøpe boka fra han for deretter å kunne gi den til deg som et "godt tilbud".

Lenke til kommentar
Et lukket sinn er det beste forsvar...

Fra Know your Flamers:

 

Illustration

 

Stone Deaf is one of the few truly invincible Warriors because nothing can shatter his impenetrable armor of non recognition. His primitive battle strategy is maddening effective; he simply refuses to acknowledge any arguments he doesn't like. Kung-Fu Master can hammer away with devastating blows, Cyber Sisters can screech in full throat and Profundus Maximus can expound until he drops, but Stone Deaf remains utterly oblivious as he advances his dogged and often repetitious attacks. In the early stages of battle a wide array of Warriors will fling themselves at Stone Deaf, but inevitably they fall back exahusted or lose interest when they see that their best weapons have no effect. His only real enemy is Admin, who has the power to eject him from the discussion forum.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Javel, kan du bevise at Moore lyver i Stupid White Men?

:lol:

 

Nei, jeg kan ikke gjøre det siden jeg ikke har boken.

Men det er sikkert tusenvis av andre som kan gjøre det.

Bare søk litt på internett du.

Alle vet at Michael Moore lyger, jukser, tar ting ut av sammenheng, og overdriver med det meste han skriver. Ergo er det underholdende for de fleste, selv folk som ikke liker det han prøver å fremstille som sannheten.

 

Jeg ble underholdt av Bowling for Columbine jeg og, men mest fordi den var så utrolig usaklig, barnslig, og rett og slett vill i knallen at jeg måtte bare le og more meg av den.

 

Jeg gidder ikke lese en bok full av sprøyt og tull. Bortkasta tid. Leser heller fakta siden det meste av skjønnliteratur er bortkastet tid. Hvis jeg vil ha fiktiv handling, ser jeg heller på en film siden det ikke tar så lang tid.

Lenke til kommentar

Det er overveldende sannsynlig at han gjorde det...

 

QUOTE (Den Røde Tsar @ 06/11/2003 : 21:48)

Et lukket sinn er det beste forsvar...

 

Fra Know your Flamers:

 

 

QUOTE (Stone Deaf)

 

Illustration

 

Stone Deaf is one of the few truly invincible Warriors because nothing can shatter his impenetrable armor of non recognition. His primitive battle strategy is maddening effective; he simply refuses to acknowledge any arguments he doesn't like. Kung-Fu Master can hammer away with devastating blows, Cyber Sisters can screech in full throat and Profundus Maximus can expound until he drops, but Stone Deaf remains utterly oblivious as he advances his dogged and often repetitious attacks. In the early stages of battle a wide array of Warriors will fling themselves at Stone Deaf, but inevitably they fall back exahusted or lose interest when they see that their best weapons have no effect. His only real enemy is Admin, who has the power to eject him from the discussion forum.

 

Det stemmer ja...

Lenke til kommentar
At jeg snakker penere enn FiskePinna får være til en annen gang. Jeg synes imidlertid pinneN er bedre, men det har ingenting å gjøre med Venner Av Amerika.

 

Back to topic, please!

Poenget er: Han heter FiskePinna... da sier man FiskePinna...

 

EDIT: Fra nå av heter du, JokkeR, JokkeR hos meg...

 

 

*evil laughter*

 

Til du begynner med pinnA selvfølgelig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...