Callme Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hei, har akkurat startet en bedrift der intensjonen er og Selge produkter For andre bedrifter. og kundeservicetjenester. Det jeg da lurte på er. hvordan får jeg eventuelle avtaler ? Hvor skal man lete ? om noen har noe inspill hadde dette hvert flott. Ser samtidig etter en business partner. Takker for svar! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Du kan jo starte med å lære deg å skrive korrekt norsk, virker lite seriøst med en haug av skrivefeil. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 hvordan får jeg eventuelle avtaler ? Markedsfør tjenestene bedriften yter. Hvor skal man lete ? Blant kontaktene dine, har du ingen kontakter bør du kanskje tenke i en annen retning før du starter ditt eget callsenter. Lenke til kommentar
inside_450550 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Har du noe kunnskap eller erfaring fra bransjen? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Det bør vel ikke komme som noen overraskelse at du må ... ringe rundt. Klarer du ikke det har du ingenting i den bransjen å gjøre. Lenke til kommentar
aadnesvik Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hei!Ikke bry deg om pessimistene, jantelov og disse teite kommentarerene. Både Røkke og Erna har dysleksi, og skrivefeil har ikke stoppet dem. Alle norske gründere bør heies frem, og jeg heier på deg. Du må dog være forberedt på at det ikke er enkelt. Ville lest denne artikkelen. Nå vet jeg veldig lite om konteksten og situasjonen din, men: Hvordan få avtaler? Jeg ville kanskje startet med å kontakte bedrifter (potensielle kunder) direkte. Inviter dem på en kaffe eller prøv å book et møte. Hvor man bør lete? En geografisk nærhet kan kanskje skape mer trygghet for deg og kunden. Jeg ville kanskje begynt med å undersøke hvilke lokale bedrifter som finnes i området. Håper det er til hjelp! Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Har du en nettside hvor vi kan lese mer om denne bedriften din? Du sier jo ingenting om bransjen. Men jeg må jo henge meg på noen av de andre her (ikke at jeg bryr meg om skrivefeilene i denne tråden), men det er jo veldig rart at du har startet en bedrift med en intensjon om å gjøre noe, uten å ha noen som helst kunnskap om hvordan du skaffer kunder? Du fremstår som veldig lite seriøs. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Heisann. Har du tenkt til å starte dette I Norge? De fleste callcentres er I utlandet, så de kan som oftest konkurere deg ut på pris ettersom det er MYE å spare I utlandet. Mange velfungererende konsepterer som du ser på som opererer I Europa med norsktalende/svensktalende agenter Endret 13. april 2015 av teb1986 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå