oscrue10 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Kan jeg endre på noen innstillinger som gjør at de ikke sender meg e-post hele tida og maser om hvem jeg kjenner og ikke kjenner? Vurderer å blokkere avsenderen, men tenkte det er greit å prøve å slå av dette først. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Det er bare fordi du ikke har så mange venner. Legger du til flere venner så slutter FB å mase....-om det. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 Det er bare fordi du ikke har så mange venner. Legger du til flere venner så slutter FB å mase....-om det. Jeg har to Facebook-profiler, og på denne har jeg ingen venner. Langt mindre mas på hovedprofilen. Men rart at de maser noe veldig om en person som jeg var venn med før, som jeg slettet. Dette er heller ikke en e-post som jeg bruker noe særlig. Har bare brukt den til Facebook, FIFA og Photobucket. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Går du inn på Innstillinger i Facebook har du en egen seksjon som heter Varsler. Prøv å endre på innstillinge der. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 Jeg så litt på innstillingene før jeg opprettet tråden, men fant ingenting der ved første øyekast. Er ofte slik at man skal lete litt, de som lager slike menyer gjør ofte en overraskende dårlig jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Får aldri dette, og det er fordi jeg har forandret innstillingene slik at jeg ikke får det ei. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Har du prøvd aa aapne e-posten og trykke "Unsubscribe"? 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 Får aldri dette, og det er fordi jeg har forandret innstillingene slik at jeg ikke får det ei. Lite hjelp i det svaret Har du prøvd aa aapne e-posten og trykke "Unsubscribe"? Tusen takk, fant noe tilsvarende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå