Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Gjerde.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hei, Alec. Dette bildet likte jeg veldig bra, - det gir assosiasjoner i flere retninger, - sikkerhet og beskyttelse, men også raseskille / apartheid, konsentrasjonsleire m. m. Jeg "går for" s/h-versjonen, da den lettere lar tankene gli til forhold og regimer vi håper vil bli erstattet med mer demokratiske, humane styresett. M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hei, Alec. Dette bildet likte jeg veldig bra, - det gir assosiasjoner i flere retninger, - sikkerhet og beskyttelse, men også raseskille / apartheid, konsentrasjonsleire m. m. Jeg "går for" s/h-versjonen, da den lettere lar tankene gli til forhold og regimer vi håper vil bli erstattet med mer demokratiske, humane styresett. M v h Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Ja dessverre er diktaturer en realitet også i dag , og det viser at det fremdeles er viktig å ikke glemme det . Også det at vi i går mintes 9 april er med på å understreke det. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg