Arodem Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 De første detaljene om årets innslag er ute nå.I Call of Duty: Black Ops III viskes skillet mellom menneske og maskin ut Lenke til kommentar
entername Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 So dei har no bevegd seg fra exo-skjelett til cyborg. Klarer liksom ikkje helt å sjå vitsen med storien i desse spela. Det er jo stort sett berre ein fattig kopi av plottet frå andre bedre historiedrevne spel og diverse anime serier. Lenke til kommentar
super9co Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 zzzzzzz. Fjorårets utgave var knakende godt. Det må være derfor det nesten ikke er noen som spiller det online.. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Det er lenge siden jeg sluttet å bry meg om både singleplayer og multiplayer i Call of Duty. Zombies, derimot. Der har Treyarch virkelig gjort en fantastisk jobb. Historielinja i WaW/BO-Zombies er så kompleks og intens at jeg mildt sagt gleder meg ekstremt til fortsettelsen på den historien. 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Håper at MP er roet ned noen hakk. Det er lenge siden jeg spilte COD og fjorårets utgave ble en stor nedtur. Tempoet er jo 100% + amfetamin. Helt ærlig så kunne jeg godt tenkt meg et godt gammaldags COD fra andre verdenskrig igjen! 1 Lenke til kommentar
Oyand Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Andre verdenskrig, eller den første for den del. Eller en remake av COD 1 / 2 for den del. Fantastiske spill. 1 Lenke til kommentar
Cowkiemonster Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Det er lenge siden jeg sluttet å bry meg om både singleplayer og multiplayer i Call of Duty. Zombies, derimot. Der har Treyarch virkelig gjort en fantastisk jobb. Historielinja i WaW/BO-Zombies er så kompleks og intens at jeg mildt sagt gleder meg ekstremt til fortsettelsen på den historien. Forutsatt at det er richtofen & co som er i zombie moden i år da. bo2 sin zombie mode var gør imo. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Jeg blir som alle andre år å kjøpe COD for galskapen som er singleplayer biten. Jeg synes multiplayer begynner å bli for twitch based super reflexes skills required. Som en straks runder 37 år så står ikke jeg en sjanse mot 13-16 åringer med deres reflekser... Så når det kommer til multiplayer så gleder jeg meg n å til Rainbow Six. Endret 12. april 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Det er lenge siden jeg sluttet å bry meg om både singleplayer og multiplayer i Call of Duty. Zombies, derimot. Der har Treyarch virkelig gjort en fantastisk jobb. Historielinja i WaW/BO-Zombies er så kompleks og intens at jeg mildt sagt gleder meg ekstremt til fortsettelsen på den historien. Forutsatt at det er richtofen & co som er i zombie moden i år da. bo2 sin zombie mode var gør imo. Den var ikke gørr om du virkelig har satt deg inn i storyen. Samtlige kart henger sammen på en eller annen måte (kanskje med unntak av Call of The Dead og Five fra BO1), selv om ikke de originale fire (Richtofen og co) var karakterene i kartet Green Run som var det som fulgte med BO2 på disken. Men om du kjøpte eller spilte noen av DLC-ene fikk du se de originale Zombies-karakterene på flere maps. Det er helt garantert at vi får vite mer om Richtofen, Maxis og resten av gjengen. No way in hell at Treyarch er ferdig med den historien. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 I mine øyne var høydepunktet Moder Warfare 3. Har ikke logget mange timene på oppfølgerne. Begynte faktisk å spille MechWarrior Online istede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå