Brattus Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Bruker bare Greenshot. 1. Trykk på hotkey 2. Velg område 3. Velg hva du ønsker å gjøre (last opp direkte til Imgur, lagre bilde, kopiere bilder). Tar 5 sekunder å ta en screenshot og laste det opp eller kopiere det 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Sitter på Mac, men blir vel i prinsippet det samme. Bruker mac2imgur: 1. Ta screenshot av ønsket fullskjerm/vindu/utklipp - ferdig. Bildet er lastet opp, og linken kopiert til clipboard. 1 Lenke til kommentar
eibon666 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære.Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det Tok meg vel femten sekunder, og da fortet jeg meg ikke. Kan umulig se for meg at et tillegg kan gjøre det så mye fortere, og uansett er det verdt den ekstra tiden å holde det enkelt. Ok smarten... gi meg et bilde av HELE denne nettsiden: https://tools.ietf.org/html/rfc2822 ..med kun paint og klipp og lim. Good luck. Poenget er at et slikt verktøy lager et bilde av absolutt hele siden (inkludert det du ikke ser på skjermen). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hvorfor skulle jeg ta et skjermbilde av et tekstdokument? 4 Lenke til kommentar
zlagther Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære. Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det Eventuelt bruke imgur med innebygd cropper, tar omtrent like lang tid som å laste det opp da. Lenke til kommentar
Nixoriuz Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære. Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det Eventuelt bruke imgur med innebygd cropper, tar omtrent like lang tid som å laste det opp da. ja som sagt det eller http://prntscr.com/ akkuratt det samme Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Villeste klikkhore-overskriften jeg har sett. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Problemet er at man kan få malware vha disse add-innsene uten at det er så lett å hindre, hvor nyttig eller unyttig denne konkrete add-innen er må da være ganske lite relevant for poenget? AtW Lenke til kommentar
NoThanksVG Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Evernote Web Clipper Snipping Tool funker ok den også. Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Evernote Web Clipper Snipping Tool funker ok den også. Snip Tool mangler direkte utskrift, og er ikke så kjekk å lagre snippene med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå