HSP Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 La Paz 2012 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Et hverdagsbilde av det "gode" slaget. Truffet bra med utsnitt, farger og ikke minst menneskene på bildet. Innbiller meg at fargeversjon er det riktige her. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ser de gode gamle 240´ene tok veien dit også:-) Antagelig solgt som landbruksmaskin/traktor... Ble et fint gatedokument dette. Ser det litt eksotiske preget på gata med en gang (med unntak av Volvoen) Ble en litt tøff dybde i dette, og det at folkene står i samme retning, fir en litt artig effekt. Med en jobb der du kommer deg rundt til slike plasser, vil jeg tro du har et fyldig arkiv:-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 Et hverdagsbilde av det "gode" slaget. Truffet bra med utsnitt, farger og ikke minst menneskene på bildet. Innbiller meg at fargeversjon er det riktige her. Vennlig hilsen Ragnar Ser de gode gamle 240´ene tok veien dit også:-) Antagelig solgt som landbruksmaskin/traktor... Ble et fint gatedokument dette. Ser det litt eksotiske preget på gata med en gang (med unntak av Volvoen) Ble en litt tøff dybde i dette, og det at folkene står i samme retning, fir en litt artig effekt. Med en jobb der du kommer deg rundt til slike plasser, vil jeg tro du har et fyldig arkiv:-) Tusen takk Pentaxen og Ragnar! Noe av det jeg likte med bildet selv var at alle er opptatt med et eller annet som skjer til høyre der, men vi ser ikke hva det er de driver med. Henning Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Fint dokumentar bilde fra hverdagen i gata. Er enig i at det skaper spennig i bildet at alle holder på med noe til høyre, men det som som virkelig skaper spenning for meg, er den lille gutten bak mannen med de røde buksen, hva ser han på ? Kan man ane en viss spenning mellom han,og han ved den gule bilen, eller er det noe annet som vi ikke ser utenfor bildeflateten. Flott! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Fint dokumentar bilde fra hverdagen i gata. Er enig i at det skaper spennig i bildet at alle holder på med noe til høyre, men det som som virkelig skaper spenning for meg, er den lille gutten bak mannen med de røde buksen, hva ser han på ? Kan man ane en viss spenning mellom han,og han ved den gule bilen, eller er det noe annet som vi ikke ser utenfor bildeflateten. Flott! Tusen takk for en veldig fin kommentar Jaeggen. Ja det er nettopp det mystiske som jeg selv likte ved denne scenen. Det er liksom noe der, men vi får ikke innblikk i hele historien. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg