Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Litt usiker på om jeg har kommet riktig sted nå, men prøver meg. Vi er en gjeng som skal kle oss ut som Average Joe´s laget fra filmen Dodgeball. Vi skal lage en logo selv og skal få den trykket på gule t-skjorter. Problemet er at jeg er litt usikker på hvordan jeg skal få laget logoen så lik som mulig i photoshop. Er absolutt ikke en ekspert, men håpet kanskje noen hadde noen tips. Gjelder spesielt den linjen som kommer etter logoen, og lager en strek under. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) http://www.dafont.com/forum/read/26195/average-joe-s-from-dodgeball Det er bare å lete etter fonter som ligner, også gjøre små forandringer. Det er dog best om slikt gjøres i Illustrator, og ikke i Photoshop, da dere sikkert vil ha best mulig kvalitet, og da er nok ikke piksel det dere er ute etter, men heller vektorer. De dere eventuelt kan gjøre er å live trace logen, også fylle det inn med fargen dere vil ha, så har dere et ganske greit resultat allerede. Endret 9. april 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Takk for svar! Har illustrator også, men har brukt det enda mindre enn photoshop. Får gi det et forsøk. Skal sies at vi vil endre navnet fra Average Joe´s til Gjennomsnittlige Frode, derfor vi må lage ny logo i utgangspunktet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Takk for svar! Har illustrator også, men har brukt det enda mindre enn photoshop. Får gi det et forsøk. Skal sies at vi vil endre navnet fra Average Joe´s til Gjennomsnittlige Frode, derfor vi må lage ny logo i utgangspunktet Det finnes nok flere fonter på nettet som er gratis som ligner, så er det bare å fyre opp Illustrator så har du det. Flott at du har valgt å prøve å gjøre det i Illustrator da det programmet er ment for den typen oppgaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå