Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool - Newcastle

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller dere 433 om dagen? Hvordan fungerer det ift. 343(tidligere i sesongen) og 41212(i fjor)?

Vel, jeg synes det funka greit med tanke på at laget var helt nykomponert. Lovren - Can som stopperpar, Coutinho som spiss og Ibe sin første kamp etter skade, og femte(?) kamp for førstelaget totalt. Synes angrepsspillet så veldig bra ut, samt at Sterling hadde en kjempekamp på venstrekanten. Synes og Coutinho var superb i "falsk 9"-rollen, så skal bli interessant om Rogers velger å prøve det igjen når Sturridge er tilbake.

Når det er sagt så tviler jeg på at vi stiller noe lignende til helga, iom at Skrtel er tilbake. Vanskelig å vite hva en skal gjøre med forsvaret, da Can og Lovren ikke akkurat ble testet i dag, så kan ikke droppe en av de, men heller ikke la Skrtel sitte på benken. Vil anta at Rogers spiller det safe og har inn Skrtel for Johnson, og går 3 bak med Ibe/Sterling som vingback og en eller annen omrokkering i midtbanen(Allen ut for Sturridge kanskje, om han er klar). 

Ren spekulering fra min side selvsagt, men er i hvert fall slik jeg ser det for meg :p

Endret av edge
Lenke til kommentar

Newcastle er ingenting uten pardew

Helt sant. Newcastle ser like ille ut uten Pardew (med nåværende manager) som Liverpool gjør uten Suarez :)

Newcastle var like fæle som det Man Utd var tidligere i sesongen. Men dere hadde de Gea.

Lenke til kommentar

Newcastle er ingenting uten pardew

Helt sant. Newcastle ser like ille ut uten Pardew (med nåværende manager) som Liverpool gjør uten Suarez :)

Newcastle var like fæle som det Man Utd var tidligere i sesongen. Men dere hadde de Gea.

Liverpool var så dårlige at Tromsø IL ville sett bedre ut!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...