Gjest member-296438 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Lofoten, slik jeg ser det - Under brua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hahaha! Den var ikkje værst! Tipper bryggeeieren syntes det var stas med bru når den først var kommet. fint komponert bilde, men selv ville jeg nok kuttet bort det lille røde huset som henger i kanten på venstre side....tror jeg....hmm? Er ikke helt sikker, det var greit med litt luft der også.. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hehe, det bygget der har jeg et bilde av også. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Artig løsning når bygninger står i veien for "viktig" infrastruktur ! Kan også regnes som dokumentasjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Bruk og bru tett i tett , en fantasifull løsning . Flott bilde med fine refleksjoner i sjøen fin komp og fine farger. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hei, Pentaxen. Man kan vel bare gjette seg til hvordan møter mellom en temperamentsfull, ordrik nordlending og mer "urbane" representanter fra veimyndighetene har artet seg, men løsningen tyder på at grunneieren / bygg-eieren ikke er av dem som gir opp i første "runde" ! Det er et fint bilde, med behagelige farger, godt lys og en flott, skinnende vannoverflate M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Takker for hyggelige kommentarer:-) Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Flott bilde. Liker komposisjonen veldig godt, med brua over og grunnen under... Danner en mørk trekant som innhyller det brygga. Flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg