Goof Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Broren min har en Pentium 3 800 mhz, 390 mb RAM og Geforce 3 Ti-200 kort fra Creative. Har prøvd mange (inkludert nyeste) detonator drivere, men med alle andre en 40 innstalert vil ikke XP starte. Med 40 fungerer maskinen greit, men den kan ikke vise video (uansett format). Har reinstalert windows, det hjelper ikke. Har alle video codecs. Med ingen drivere, bare XPs innebygde, fungerer alt. Alt fungerer også med orginal drivere som fulgte med skjermkortet. Men disse driverne får ikke så mye ut av kortet. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har aldri opplevd noe lignende før.... -Takk for alle svar! *grin* Lenke til kommentar
Goof Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Ingen som kan gi meg svar på dette... Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 prøvt driverne til creative...?? ref,drivere fra nvidea kan gå dårlig på creative kort...... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hva har dette med G3 å gjøre? Sist jeg sjekket var det en prosessor fra IBM. ..men nei, jeg kan desverre ikke hjelpe deg - ta deg en tur på Google. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 husket å DISABLE antivirus når du innstalerte driverne...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå