equitos Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg begynte å oppleve at når jeg startet en video-fil i VLC, så fikk VLC hetta å prøvde å starte fila om og om igjen lynraskt i suksesjon.Det spilte ingen rolle hvilken video-fil jeg prøvde, det samme skjedde. Prøvde også ren re-installering av VLC flere ganger, problemet var der fremdeles.Og når dette skjedde så sluttet windows-tasten å fungere.Det dukket også opp en ekstra "explorer.exe" i taskmanager, og følte maskinen ble litt tregere, noen ganger hjalp det å stoppe begge prosessene å åpne en ny "explorer.exe".Problemet var nesten konsekvent, men av og til var maskinen som normal, gjerne i kort tid etter en omstart.Prøvde å finne ut om det kunne være virus etc. men fant ikke noe.Jeg bestemte meg for å formatere, da følte jeg meg sikker på at problemet skulle bli borte.Det var litt problemer under installeringen av windows, den frøs etter den hadde installert fra cd-en og skulle boote windows for første gang.Etter litt mye frem og tilbake med formateringer og slikt gikk det omsider.Men nå later det til at problemet er tilbake, og siden det er en ren installasjon av windows så tenker jeg det er snakk om virus eller kanskje harddisken pga problemer med installasjonen?Det er ikke tastaturet som en foreslo, for det samme skjer om det er tilkoblet eller ei.Jeg formaterte kun C:\ som er system SSD, så har jeg en annen intern i tillegg til en ekstern.Setter stor pris på all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå