Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Når en gutt avlyser to dater med deg pga dårlig unnskyldninger, men tar kontakt igjen ved senere anledning når situasjonen gjør det enklere , og har lyst til og møtes og lover det ikke skjer igjen - skal jeg gi han ens sjanse? Vil ikke være en han kan leke med, en som hopper når han sier hopp..

Liker han utrolig godt, og det vet han. ble veldig skuffet... L

Anonymous poster hash: 794cd...008

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, han sier en ting, men gjør noe annet.. og det sårer skikkelig. Dårlig unnskyldninger også! :(

Andre sier jeg må gå videre, og ikke la han komme og gå slik han vil for da mister jeg bare verdigheten..

Da er saken klar: Du MÅ gå videre. Folk som sier en ting og gjør noe annet er søppel, ikke verdt å samle på. Hvis du ikke går videre vil jeg si du har mistet verdigheten. For det er det han GJØR du må legge merke til hvis ord og handling ikke samsvarer. Herregud, det der er en gjenganger både her og andre steder. At folk ikke lærer.

Lenke til kommentar

Det er kun du som vett hvor godt du liker han og kan dermed avgjøre om han skal få en sjanse til.

Jeg vil ikke si at du mister verdigheten din om du gir han en sjanse til. Hvis du velger å gå den veien så gjør det helt klart og tydelig for han at du er lite imponert over hans oppførsel så langt. Ikke stress veldig med det og se hvor langt han strekker seg for å få dette til..

Lenke til kommentar

Tusen takk dere..

Kompisene mine er mer laid back, og sier jeg kan gi han en siste sjangse hvis han virkelig viser og strekker langt for å møte meg.. mens jentene mener han er en jævla drittsekk som ikke fortjener meg.

Er så utrolig vanskelig.. Har dere noen idé om hva jeg kan skrive til han neste gang han kontakter meg? Noe som får han til å tenke over oppførselen sin og at han behandlet meg respektløst.. men ikke på en bitchy måte.. Tusen takk.

Lenke til kommentar

En avlyst date trenger ikke bety undergangen, selv om en avlysning i seg selv er ille nok. Blir det to begynner det virkelig å lukte svidd. Nei, hvis han har lyst, har han mulighet. Hva var disse "unnskyldningene"?

vel, han studerer et stykke unna hjemstedet og han er kun hjemme i ferier og slikt. Han Ditcher meg en gang i fjor sommer for en fest, enda han sa at han ville så gjerne treffe meg.

En gang nå i påsken, igjen, hvor det var mye frem og tilbake og unnskyldinger som ikke rimte.. alt var på hans initiativ - at han ville treffe meg og sa til og med at denne gangen skulle vi få møtt hverandre.. men neida!!! :(

Lenke til kommentar

Kompisene mine er mer laid back, og sier jeg kan gi han en siste sjangse hvis han virkelig viser og strekker langt for å møte meg.. mens jentene mener han er en jævla drittsekk som ikke fortjener meg.

Er så utrolig vanskelig.. Har dere noen idé om hva jeg kan skrive til han neste gang han kontakter meg? Noe som får han til å tenke over oppførselen sin og at han behandlet meg respektløst.. men ikke på en bitchy måte.. Tusen takk.

Her mener jeg at du bør høre på venninnene dine fremfor kompisene. Han har vist ved handling at han ikke har vilje nok til å treffe deg, og det bør være tegn godt nok.

Hva du bør skrive? Tja, noe sånt som "Etter å ha sett hvordan det har gått de to foregående gangene vi har avtalt noe, tror jeg det er best for begge parter om vi lar det bli med det. Ønsker deg lykke til videre.".

Lenke til kommentar

Her mener jeg at du bør høre på venninnene dine fremfor kompisene. Han har vist ved handling at han ikke har vilje nok til å treffe deg, og det bør være tegn godt nok.

Hva du bør skrive? Tja, noe sånt som "Etter å ha sett hvordan det har gått de to foregående gangene vi har avtalt noe, tror jeg det er best for begge parter om vi lar det bli med det. Ønsker deg lykke til videre.".

Takk, jeg skal definitivt formulere meg på den måten.. selvom det svir som faen.

Lenke til kommentar

For noen er en date en etterlengtet mulighet til å få være en hel kveld sammen med et menneske man har avstandsbeundret, og man gjør hva som helst for å holde den avtalen!

For andre er det bare et tidsfordriv, eller verre: en mulighet til å 'få seg noe' de nærmeste ukene.

Dukker det opp en kompis som heller vil ha deg med på hytta for litt fyll, så dropper du lett daten.

Din 'date' viser helt tydelig at du ikke er en han har drømt om, eller får hjertebank av. Men nå har han tilfeldigvis ikke noe annet å gjøre, så da kan han treffe deg bare for å se hva som skjer...

Lenke til kommentar

For noen er en date en etterlengtet mulighet til å få være en hel kveld sammen med et menneske man har avstandsbeundret, og man gjør hva som helst for å holde den avtalen!

For andre er det bare et tidsfordriv, eller verre: en mulighet til å 'få seg noe' de nærmeste ukene.

Dukker det opp en kompis som heller vil ha deg med på hytta for litt fyll, så dropper du lett daten.

Din 'date' viser helt tydelig at du ikke er en han har drømt om, eller får hjertebank av. Men nå har han tilfeldigvis ikke noe annet å gjøre, så da kan han treffe deg bare for å se hva som skjer...

du har jo helt rett.. og jeg vil snu det, men for å få han til å forstå må jeg jo egentklig droppe han helt, noe som suger, men som fortjent.. Jeg har vært såå tålmodig og ventet..

han heller komme tilbake om noen år når han er blitt mer moden.

Meg

Lenke til kommentar

han heller komme tilbake om noen år når han er blitt mer moden.

Meg

Eller hva med å bare droppe ham for godt?

ja, jeg skal avvise han selvsagt! finner meg ikke i å bli behandlet som luft.. men hvis det viser seg at han angrer og ber på sine knær om noen år, så skal jeg vurdere det.. :/ Dette er utrolig sårt

Lenke til kommentar

...må jeg jo egentklig droppe han helt, noe som suger...

Ja, men.... suger det egentlig?

Er ikke dette litt typisk jenter å bli hos drittsekken som hverken bryr seg, eller behandler deg bra?

Hvorfor suger det?

Jo, fordi du vil ha en kjæreste som elsker deg og støtter deg og koser med deg, og hjelper deg og står ved din side i tykt og tynt, og du føler du har investert tid i denne karen, og det blir dumt å starte helt på nytt.

Vel, det er neppe ham som vil gi deg dette.

Jo før du innser det jo bedre.

Endret av ozone
Lenke til kommentar

...må jeg jo egentklig droppe han helt, noe som suger...

Ja, men.... suger det egentlig?

Er ikke dette litt typisk jenter å bli hos drittsekken som hverken bryr seg, eller behandler deg bra?

Hvorfor suger det?

Jo, fordi du vil ha en kjæreste som elsker deg og støtter deg og koser med deg, og hjelper deg og står ved din side i tykt og tynt!

Vel, det er neppe ham.

Jo før du innser det jo bedre.

Ja, fordi han er i utgangspunktet ikke en typisk player. Faktisk vil jeg gå så langt å si at han er utenfor min "liga" nedover skalaen… damene løper ikke etter han for å si det slik, men jeg likte han godt nok.. men på en annen side, så er han jo en drittjævel når han er slik mot meg. Skjønner ingenting jeg.. det var jo han so ville treffe meg og alt.. tror han fikk kalde føtter eller noe :/

jeg prøver å gå videre, men jeg føler meg helt fortapt i han av en eller annen grunn. tror det blir forsterket fordi jeg ikke kan få han.. typisk det. jeg kommer ikke til å ta kontakt med han liksom:) :)=)

Lenke til kommentar

ja, jeg skal avvise han selvsagt! finner meg ikke i å bli behandlet som luft.. men hvis det viser seg at han angrer og ber på sine knær om noen år, så skal jeg vurdere det.. :/ Dette er utrolig sårt

Og her vingler du. Igjen. At du ikke lærer. Du vet jo at det han sier bare er ord. Du vet at hans handlinger viser noe annet enn hva han sier. Hva mer trenger du å vite?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...