Bluebeans Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Etter at jeg har logga på skjer dette: Denne kommer opp: Etterfulgt av: Da startes microsoft photo editor og da kommer det: Hvordan blir jeg kvitt dette. På det andre bilde ser du at man skal fjerne noe fra en fil, men hvilken fil? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Velg Start - Kjør og skriv Sysedit + ENTER Dette vil åpne flere filer, blant annet Win.ini som det refereres til over. Finn frem til linjen(e) som inneholder referansen til eeuocs... osv., og sett inn et semikolon ; i starten av alle disse. Lagre og start maskinen på nytt for og se om dette hjalp... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Jeg fant ikke noe som hadde med den fila og gjøre det. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Tja, har ikke klart å finne hva den fila eeu... egentlig er... Forsøk Start - Kjør og deretter Regedit i steden. Gjør et søk på filnavnet i registerfila og forsøk å finne ut hvilket program den tilhører... Hvordan er det med antivirus på maskinen? Når oppstod problemet første gang osv.? Forsøk ev. også å kjøre RegCleaner Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Jeg har sjekka i regediten, bruker norton 2003. Har kjørt adaware som er samme konsept som regcleaner. Vet ikke helt når problemet oppstod. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Enig: Søk etter filnavnet i registry. - Slett oppslaget hvis det ikke virker fornuftig. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Etter mye leiting rundt i regediten så fant jeg feilen som man ser på bilde 1 og 2 men microsoft photo editor feilen er der fortsatt. Litt verre og finne det i regediten. Noen tips? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kjør også Start - Kjør - MSCONFIG og sjekk oppstart + tjenester for å sjekke om det nevnte programmet finnes der, eller om ms photoeditor er nevnt noen steder... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Kjør også Start - Kjør - MSCONFIG og sjekk oppstart + tjenester for å sjekke om det nevnte programmet finnes der, eller om ms photoeditor er nevnt noen steder... Jeg fant ikke photo editor så jeg fjerna alt og valgte alt jeg trengte på nytt. Da funka det. Tusen takk mvh Garbion Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Bare hyggelig det! Fint at du fikk løst problemet! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå