JågI Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 er på Leviathan levelen trenger hjelp medå ta Saul Karath... jeg dør hver enest gang Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Stop trying to hit him and hit him! Seriøst, jeg slet ikke med det i det hele tatt, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Hva slags char bruker du? Mest brukte forcepowers? Hvilke våpen har du? Hva slags armor? Hvilket party? Lenke til kommentar
JågI Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Lightsaber så klart..to sverd på hoved mannen(jedi counsular) dobbel på..hu dama(glemte navnet) og blaster på karth(eller hva han nå en heter) bruker en del heal..force lightning...mister så jævli fort liv der... bruker sith armor på dama og hoved fyrn.. husker ikke på karth.. åssen strategi brukte du? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vel, med min Soldier/Jedi Guardian med Lightsaber/Short Lightsaber og snaut 300 HP holdt det med følgende taktikk; slakt alle grenadiers, fjern darkjediene og pell så ned resten - den beste til sist... Hvis du har nok på featene som gir deg bedre saving throws, blaster deflection og toughness så skulle det ikke være noe stort problem... Når du har en Consular så er det veldig praktisk - om ikke rett og slett nødvendig med de ekstra HPene og skadereduksjonen du får fra toughness, det kom i alle fall meg tilgode når jeg med min darkside Consular alene skulle slåss mot to terrentateks... Den charen har jeg ikke fått til Leviathan ennå, though... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Eg pleier å ta dei letteste først, for då slipper du å ha masse irriterende folk rundt deg når du skal prøve på dei beste. GL Lenke til kommentar
JågI Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 men hvis jeg prøver å ta granat folka kommer bare sithene på meg :grine: Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 minelegg hele området først før du møter han, tot 15 stk, så lar du han løpe etter deg gjennpm mine feltet, litt feigt da men det fungerer!! Lenke til kommentar
JågI Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 men hvis jeg gjør det kan jo de bare stå å slå på meg.... Lenke til kommentar
JågI Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 starter jeg bare et nytt game...å prøver litt på det andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå