Gå til innhold

GTA V hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har kjøpt meg en "ny" PC. Den har:

i5 4670k

GTX 770

8 GB RAM

Jeg har bestilt GTA V på komplett i mai i fjor. Jeg lurer bare på om denne stasjonær pcen kan kjøre dette spillet på max med 60 FPS? Hvilken setting må jeg ha for å få 60 FPS? 

Jeg vet mange er lei av dette spørsmålet, men jeg har fortsatt ikke fått et konkret svar. Jeg er ikke så flink til å beregne hvor godt jeg kjører et spill. Håper noen av dere har noen erfaringer :) 

Takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen vet nøyaktig hvilke innstillinger du må bruke for å få 60fps. Jeg tenker at det nokså sikkert går fint å få 60fps - men du må nok muligens fire ned på ting som krever mye GPU RAM. Du skriver ikke noe om hvor mye du har, så det er heller ikke lett å si noe om.

Du kan også ta en titt her, på "Can you run it". 

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Det er da bare å se når det kommer og så eventuelt justere grafikken etter hvordan ytelsen fungerer?

Regner ikke med du har tenkt til å forandre noe på hardwaren før utgivelsen så jeg ser ikke helt nødvendigheten i vite det på forhånd.

Lenke til kommentar

Det er da bare å se når det kommer og så eventuelt justere grafikken etter hvordan ytelsen fungerer?

Regner ikke med du har tenkt til å forandre noe på hardwaren før utgivelsen så jeg ser ikke helt nødvendigheten i vite det på forhånd.

Eventuelt, jo :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...