MrCusNT Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Hei. Jeg har kjøpt meg en "ny" PC. Den har: i5 4670k GTX 770 8 GB RAM Jeg har bestilt GTA V på komplett i mai i fjor. Jeg lurer bare på om denne stasjonær pcen kan kjøre dette spillet på max med 60 FPS? Hvilken setting må jeg ha for å få 60 FPS? Jeg vet mange er lei av dette spørsmålet, men jeg har fortsatt ikke fått et konkret svar. Jeg er ikke så flink til å beregne hvor godt jeg kjører et spill. Håper noen av dere har noen erfaringer Takk Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Ingen vet nøyaktig hvilke innstillinger du må bruke for å få 60fps. Jeg tenker at det nokså sikkert går fint å få 60fps - men du må nok muligens fire ned på ting som krever mye GPU RAM. Du skriver ikke noe om hvor mye du har, så det er heller ikke lett å si noe om. Du kan også ta en titt her, på "Can you run it". Endret 9. april 2015 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Det letteste er å bare vente noen dager så kan du sjekke selv - for ingen andre vet noe bedre Lenke til kommentar
Halky Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Ville nesten ha avbestilt det, hvis du ikke er keen på og bytte dvd plater under installasjonen da Da det kommer på syv dvd plater xD Lenke til kommentar
Jext Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Det er da bare å se når det kommer og så eventuelt justere grafikken etter hvordan ytelsen fungerer? Regner ikke med du har tenkt til å forandre noe på hardwaren før utgivelsen så jeg ser ikke helt nødvendigheten i vite det på forhånd. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ville nesten ha avbestilt det, hvis du ikke er keen på og bytte dvd plater under installasjonen da Da det kommer på syv dvd plater xD Who cares....? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 Det er da bare å se når det kommer og så eventuelt justere grafikken etter hvordan ytelsen fungerer? Regner ikke med du har tenkt til å forandre noe på hardwaren før utgivelsen så jeg ser ikke helt nødvendigheten i vite det på forhånd. Eventuelt, jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå