AnonymDiskusjon Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Vi har snakket en del, faktisk utrolig mye. Går i samme klasse som henne, og det har opstått en litt kinkig situasjon. Jeg er ekstremt interresert i henne, men har rett og slett ikke selvtillit til og be ho med på noe. For min del, hva som helst, bare jeg er med henne. Og jeg fikk ett par sint mld fra hennes venniner, om at jeg i det minstr kunne svare henne. Og da hadde en kamerat slette henne fra Fb og hele pakkA. Men fant vel egentlig bare ut at hun brydde seg, og var interresert. Det er en god ting (Har avklart dette med henne) Men så til poenget. Jeg vil så gjerne be henne hjem, men mitt hus er under opppussing. Så vi må hjem til henne. (Ja, vi må se film) Men hvordan kan jeg "invitere" meg selv til henne? UTEN at det blir "småfrekt"? Er det turnoff med en gang om jeg sier noe dumt? Eller pinlige stillheter osv? Vi har jo begge stor interesse faktisk, så jeg får hvertfall ikke turnoff av sånt umiddelbart. Og kanskje det viktigste Hvilken film? Er 17 år btw Er forresten veldig nervøs og sjenert ovenfor henne, så det kommer nok til og bli litt stillheter ja ? Tar imot all hjelp! Anonymous poster hash: 1e397...01b 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Pust helt normalt, og følg hjertet ditt! Det er helt normalt å bli litt hysterisk, bare pass på at det er sånn "mandig hysteri" .. Edit: null peil på film Endret 9. april 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Bombarta Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Bare vær deg selv Endret 9. april 2015 av Bombarta Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 "lyst til å finne på noe med meg en dag?" aaand youre off! sjenert, kleint, pinlig.... alt en helt normal del av relasjoner i deres alder og oppfattes kun som søtt og ikke turn off. Kjør på, hun liker deg garantert Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Utrolig flott at du har møtt ei som du liker, men du er bare 17 år. Lev livet og ta noen sjanser. Et avslag er ikke så ille, det finnes flere fisk i havet uansett. Men utifra det du skriver så tviler jeg på at et avslag er aktuelt. Du: Har så sykt lyst til å se "navn på en film". Har du sett den?Hun: Nei det har jeg ikke blunkefjes smilefjes Du: Hadde du hatt lyst til å være med å se den en dag? Hun: Ja det vil jeg gjerneDu: Supert! Når passer det for deg?Hun: "en eller annen dag"Du: Men det passer bra for meg også. Men tror du vi kunne ha sett den hjemme hos deg? Foreldrene mine driver å pusser opp huset. Så er så rotete herHun: Ja, men det kan vi helt sikker kyssfjes Du kan selvfølgelig ikke følge manuset slavisk, ettersom det avhenger av hva hun svarer, Er vel ikke mer komplisert enn det. Eller så kan du be henne ut på kino? Så kan dere gå en tur etter kinoen (eller før) slik at dere har mulighet til å snakke. Så slipper du å invitere deg selv hjem til henne. Det er like kleint for henne som for deg. Hun er nok lik redd for å si dumme ting eller for at det skal oppstå pinlige stillheter. Men hvis det skjer så må du bare satse. Tørre å gi litt ekstra av deg selv, noe som gjør det lettere for henne å gjøre det samme. Noe som igjen vil lette på situasjonen og dere begge to vil føle dere mer komfortable. Hva slags film dere bør se avhenger veldig hva du selv liker og hva hun liker. Kanskje prøve å finne en som begge to kunne ha satt pris på. Ettersom jeg ikke kjenner noen av dere, kan jeg ikke komme med et bra forslag. Lykke til ! Endret 13. april 2015 av toy_man Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Du kunne jo kanskje bedt henne ut først, da? F.eks. på kafé eller et sted å spise? Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Om du synes det er vanskelig med at det pusses opp hjemme, så bruk det gjerne som noe du kan snakke om. Du kan jo vise noen bilder fra hvordan det var før,snakke om hva planene er,og ta hun med når det er blitt fint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå