Lunalotic Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Da var G4en på plass Fikk med ekstra grått deksel. Endret 1. juni 2015 av Lunalotic Lenke til kommentar
P251 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Nydelig! Gi gjerne litt mer tilbakemelding når du har opparbeidet deg litt hands-on erfaring. Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Da var G4en på plass Fikk med ekstra grått deksel. Hvordan ser det ekstra dekselet du fikk med ut ? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Bootloader kan låses opp offisielt hos LG nå. http://developer.lge.com/resource/mobile/RetrieveBootloader.dev?categoryTypeCode=ANRS Det finnes ingen custom roms eller recovery enda så det er vel ikke så brukandes enda men. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Da er min på vei fra Netonnet. Vil ha en mobil med godt kamera så da ble det denne. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 SNufs.... jeg vil og ha, men får meg ikke til å bruke så mye på en telefon. Bruker telefon veldig veldig lite. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hadde nok kjøpt LG G4 selv om den hadde hatt god batteritid. Telefonen ser bra ut, kameraet er godt og den har plass til minnekort. Synd LG feila på batteritid. 1 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hvorfor syte på batteritid ? De fleste nye mobilene i dag har noenlunde samme brukstid, dette kommer mye ann på deg som bruker. Sitter du på telefonen hele dagen og har 100vis med apper så varer telefonen 1 dag, klarer du la være leke med den så varer den lenger, du lader når du legger deg uansett. Er dette et problem for deg så sitt på din nokia fra 80 tallet En dag får telefonen bedre batteritid , kan dere vente til da så gjerne for meg..... Så var det en lenger fremmi her som sa han hadde kjøpt plastmodellen fordi de med skinn var så stygge !!!! TOSK 2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Ja jeg synes de ser grusom ut. Iallefall de med brun og rød skinn. Den svarte var OK. Er vell mer for kvinnfolk som ønsker å matche skinnveska si. Men jeg bryr meg egentlig NULL i hvordan en telefon ser ut, så lenge den fungerer og er grei å holde i. Er jo tross alt en telefon.. Tror telefonen kommer idag. Gleder meg. Og dette med batteri, så kommer det helt sikkert bedre batteri man kan kjøpe senere. Men tror ikke det blir noe problem for meg, lader hver kveld uansett. Endret 3. juni 2015 av Papirkurven 1 Lenke til kommentar
Torger Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Forstår ikke dem som klager på batteriet.... 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg synes 25 timer er latterlig dårlig selv med aktiv bruk. Det triste er at gresset ikke er spesielt mye grønnere på andre siden av gjerdet. Er det mulig i Android å stille inn en spar-på-batteriet modus? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Jeg får et ekstra batteri med ekstern lader i posten straks. Innimellom at jeg har en batteripakke i sekken som holder til minst 3 ladinger og et ekstra batteri i lommeboka som gjør at jeg enkelt kan gå fra 0% til 100% på 10 sekunder så ser jeg ingen problemer med batteritid. - Tok et bilde med full auto med en hånd. Imponert over hva kameraet greier. Endret 3. juni 2015 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Moderatormelding Fjernet to innlegg. Kommentering av skrivefeil skal ikke forekomme. Kommentering av moderering derimot, kan tas på PM. Endret 3. juni 2015 av Quote 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg får et ekstra batteri med ekstern lader i posten straks. Innimellom at jeg har en batteripakke i sekken som holder til minst 3 ladinger og et ekstra batteri i lommeboka som gjør at jeg enkelt kan gå fra 0% til 100% på 10 sekunder så ser jeg ingen problemer med batteritid. - Tok et bilde med full auto med en hånd. Imponert over hva kameraet greier. Er vel like vanskelig som når Eldar Vågan spiller piano med en finger men ok. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hvorfor syte på batteritid ? De fleste nye mobilene i dag har noenlunde samme brukstid, dette kommer mye ann på deg som bruker. Sitter du på telefonen hele dagen og har 100vis med apper så varer telefonen 1 dag, klarer du la være leke med den så varer den lenger, du lader når du legger deg uansett. Er dette et problem for deg så sitt på din nokia fra 80 tallet At batteritiden ikke er allverdens er en ting, at den er dårligere enn forgjengerene er direkte SKUFFENDE. Når en produsent kommer med en ny modell, forventer jeg at den er en forbedring, også på batteritid. Når LG ikke innfrir på dette punktet så finner jeg det korrekt å syte. Både G3 og G4 har vært NEDGRADERINGER når det kommer til batteritid. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg får et ekstra batteri med ekstern lader i posten straks. Innimellom at jeg har en batteripakke i sekken som holder til minst 3 ladinger og et ekstra batteri i lommeboka som gjør at jeg enkelt kan gå fra 0% til 100% på 10 sekunder så ser jeg ingen problemer med batteritid. - Tok et bilde med full auto med en hånd. Imponert over hva kameraet greier. Er vel like vanskelig som når Eldar Vågan spiller piano med en finger men ok. Skulle vel tatt med sammenligningsgrunnlaget mitt, med nexus 6 måtte jeg ha holdt med to hender og prøvd manuell fokus for å få noe brukbart, men da bare kanskje det hadde gått. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 8 min i forskjell på batteritiden mellom LG G3 og LG G4. Har ikke så mye å si for meg. http://www.phonearena.com/news/LG-G4-battery-life-test-nothings-changed-since-the-G3_id68951 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) GSMarena.com: The Endurance rating worked out to 54 hours, 9 hours less than the G3. The issue was with the high standby power draw, which puts a strain on the battery even when you're not using the phone. The other disappointment was the talk time, which couldn't reach 17 hours - an 8 hour drop from the G3. Endurance rating: LG G2: 81 timer LG G3: 63 timer LG G4: 54 timer. Andre nyere telefoner: Sony Xperia Z3: 85 timer Apple iphone 6 plus: 79 timer Samsung galaxy s6/s6 edge: 73 timer HTC one m9: 62 timer. Jeg vil påstå at 54 timer er SVAKT sammenlignet med konkurrenter og forrige modeller. Endret 4. juni 2015 av OC-Freak Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 GSMarena.com: The Endurance rating worked out to 54 hours, 9 hours less than the G3. The issue was with the high standby power draw, which puts a strain on the battery even when you're not using the phone. The other disappointment was the talk time, which couldn't reach 17 hours - an 8 hour drop from the G3. Endurance rating: LG G2: 81 timer LG G3: 63 timer LG G4: 54 timer. Andre nyere telefoner: Sony Xperia Z3: 85 timer Apple iphone 6 plus: 79 timer Samsung galaxy s6/s6 edge: 73 timer HTC one m9: 62 timer. Jeg vil påstå at 54 timer er SVAKT sammenlignet med konkurrenter og forrige modeller. Ja, iPhone 6+ skilte seg ut med god batteritid, de resterende ( bortsett fra g2 da jeg ikke har hatt den) lader du hver kveld Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg synes standby-tida på 2 døgn og 6 timer er det mest kritiske punktet med batteritida. Det vil si man må lade minimum annenhver dag når den ikke er i aktivt bruk og sannsynligvis hver dag når den er i aktiv bruk. Taletiden mener jeg må sees i sammenheng med standbytida. Ingen prater vel i 17 timer i strekk og selv 17 timer fordelt på 2 døgn er ekstremt mye. Eller rettere sagt 8,5 time + 1 døgn og 3 timer standby når halvparten av batteritida går til hver ting. Det webscriptet som Phonearena kjører med skjermen konstant på 200 cd/m2 i 6 timer og 6 minutter er også rimelig sterk telefonavhengighet sånn jeg ser det. Om batteritida deles på to, med 3 timer og 3 minutter aktiv bruk med skjermen på + 1 døgn og 2 timer standby så betyr det lading hver natt. 3 timer om dagen er i hvert fall langt over mitt forbruk, men jeg ser jo rundt meg (i motsetning til visse andre) at visse andre holder på sånn. Lader du til fast tid hver dag skal følgende miksede forbruk holde i akkurat 24 timer: 2 timer og 7 minutter lading, 2 timer tale, 3,5 timer web og 16 timer og 23 minutter standby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå