Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Men dere, det står at denne har taletid på 10 timer. Kan det stemme? Det er jo ikke spesielt mye. Og vil batteriet vare en hel dag med mye bruk?

Lenke til kommentar

Men dere, det står at denne har taletid på 10 timer. Kan det stemme? Det er jo ikke spesielt mye. Og vil batteriet vare en hel dag med mye bruk?

Leste ett sted hvor de skrev at den holdt 1,5 dag med ganske mye bruk.

Blir for dumt at vi i 2015 skal måtte lade telefonen flere ganger daglig så vi får håpe at den tåler en dag med tungt bruk....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det meste elektronikk blir alltid billigere. Jeg sitter på gjerdet angående kjøp selv, men klarer ikke å finne noe særlige punkter på min nåværende G2 som jeg er misfornøyd med. Kun den indre geeken som har lyst på ny tech. Ser at Netonnet har den til samme pris som ellers, bare at man får med trådløs lader og deksel hvis man forhåndsbestiller. Heldigvis er det ikke noen bråhast å bestemme seg. Kommer uansett ikke ut før om 2 uker. Størrelsen er det eneste jeg er litt småskeptisk på som gjør at jeg muligens vil prøve den i butikk først.

Lenke til kommentar

Det meste elektronikk blir alltid billigere. Jeg sitter på gjerdet angående kjøp selv, men klarer ikke å finne noe særlige punkter på min nåværende G2 som jeg er misfornøyd med. Kun den indre geeken som har lyst på ny tech.

100% enig. G2'n er fortsatt min favoritt og jeg hadde håpet at G4 ville kommet med den 5.3" skjermen (nesten uten kanter) LG viste fram for noen mnd siden. Det er geek'en i meg som oppgraderer til G4. Blir overrasket hvis den er fryktelig mye bedre enn G3.

Jeg så også tilbudet fra Netonnet, men tror de kun hadde den i svart. Har allerede 2 stk trådløse ladere og er skeptisk til Circle case da noen rapporterer riper i skjermen etter bruk.

Lenke til kommentar

Tilbudet til Netonnet, det gjelder vel plastdekselversjonen ?

Kjøper du denne i brunt skinn som jeg ønsker har du vel ikke noe quick circle valg. Dette dekselet var knall på min g3, fantes ikke riper

Har også hatt samme dekselet i snart 1 år nå uten å få en eneste ripe.

Lenke til kommentar

Tilbudet til Netonnet, det gjelder vel plastdekselversjonen ?

Kjøper du denne i brunt skinn som jeg ønsker har du vel ikke noe quick circle valg. Dette dekselet var knall på min g3, fantes ikke riper

Hvis jeg forstår det riktig fjerner du bakdekselet og setter på Circle Case i stedet. Ser tilbudet gjelder med skinndeksel også, men det virker jo litt rart å betale ekstra for et bakdeksel i skinn som du må bytte ta av når du bruker utstyret telefonen kommer bundlet med. ;) Veldig synd at den ikke har innebygd Qi-coil. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe telefonen med mindre det lar seg gjøre å plassere en tynn Qi-adapter bak skinndekselet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...