Torger Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Joda, LG G4 får kjappere lading likevel Støtter Quick Charge-teknologien. http://www.itavisen.no/nyheter/joda-lg-g4-f%C3%A5r-kjappere-lading-likevel-392535 Endret 13. mai 2015 av Torger Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Pluss moms Se der ja For en forferdelig dårlig side for å vise rett priser.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Den er for bedrifter og de er vant til priser uten moms Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) NN sitt pris är exkl. Mva. Edit. Mobilsidan till tek visade bara gårdagens posts. Endret 13. mai 2015 av mackanz Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 ZD Net mener G4 er årets beste flaggskip hittil: http://www.zdnet.com/article/lg-g4-review-a-new-king-of-the-android-world-is-crowned/ 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg tror ikke det var dumt å velge snapdragon 808 i stedet for 810, men syns batteritiden i tester er skuffende da den bare er "gjennomsnittlig". Hadde forventet bedre! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Denne må prøves selvsagt ......med skinn da for å skille seg litt ut Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Men dere, det står at denne har taletid på 10 timer. Kan det stemme? Det er jo ikke spesielt mye. Og vil batteriet vare en hel dag med mye bruk? Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Men dere, det står at denne har taletid på 10 timer. Kan det stemme? Det er jo ikke spesielt mye. Og vil batteriet vare en hel dag med mye bruk? Leste ett sted hvor de skrev at den holdt 1,5 dag med ganske mye bruk. Blir for dumt at vi i 2015 skal måtte lade telefonen flere ganger daglig så vi får håpe at den tåler en dag med tungt bruk.... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Det er et kompromis her. Smarttelfonene bruker mye strøm samtidig som de skal være portable, ergo så blir det å lade støtt. Nå kan man jo konfigurere så ting ikke står på hele tia, men da er det plutselig ikke så smart lenger. Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Da har jeg forhåndsbestilt. Oppgraderer fra G3, som i og for seg er ganske unødvendig, siden den funker utmerket. Noen andre som har slått til ennå? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ser det i alla fall inte är poäng att köpa genom Netcom. För samma abb. som jag har i dag (6GB) skulle jag få betala 150kr mer per månad, och då kommer telefonen till utöver det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Men telefonen blir billigere så kan være det lønner seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det meste elektronikk blir alltid billigere. Jeg sitter på gjerdet angående kjøp selv, men klarer ikke å finne noe særlige punkter på min nåværende G2 som jeg er misfornøyd med. Kun den indre geeken som har lyst på ny tech. Ser at Netonnet har den til samme pris som ellers, bare at man får med trådløs lader og deksel hvis man forhåndsbestiller. Heldigvis er det ikke noen bråhast å bestemme seg. Kommer uansett ikke ut før om 2 uker. Størrelsen er det eneste jeg er litt småskeptisk på som gjør at jeg muligens vil prøve den i butikk først. Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det meste elektronikk blir alltid billigere. Jeg sitter på gjerdet angående kjøp selv, men klarer ikke å finne noe særlige punkter på min nåværende G2 som jeg er misfornøyd med. Kun den indre geeken som har lyst på ny tech. 100% enig. G2'n er fortsatt min favoritt og jeg hadde håpet at G4 ville kommet med den 5.3" skjermen (nesten uten kanter) LG viste fram for noen mnd siden. Det er geek'en i meg som oppgraderer til G4. Blir overrasket hvis den er fryktelig mye bedre enn G3. Jeg så også tilbudet fra Netonnet, men tror de kun hadde den i svart. Har allerede 2 stk trådløse ladere og er skeptisk til Circle case da noen rapporterer riper i skjermen etter bruk. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Tilbudet til Netonnet, det gjelder vel plastdekselversjonen ? Kjøper du denne i brunt skinn som jeg ønsker har du vel ikke noe quick circle valg. Dette dekselet var knall på min g3, fantes ikke riper Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Syntes forøvrig at g3 er den telefonen jeg har hatt som har lagget mest, håper de har fått en slutt på det på g4 Lenke til kommentar
Torger Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Tilbudet til Netonnet, det gjelder vel plastdekselversjonen ? Kjøper du denne i brunt skinn som jeg ønsker har du vel ikke noe quick circle valg. Dette dekselet var knall på min g3, fantes ikke riper Har også hatt samme dekselet i snart 1 år nå uten å få en eneste ripe. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Tilbudet til Netonnet, det gjelder vel plastdekselversjonen ? Kjøper du denne i brunt skinn som jeg ønsker har du vel ikke noe quick circle valg. Dette dekselet var knall på min g3, fantes ikke riper Hvis jeg forstår det riktig fjerner du bakdekselet og setter på Circle Case i stedet. Ser tilbudet gjelder med skinndeksel også, men det virker jo litt rart å betale ekstra for et bakdeksel i skinn som du må bytte ta av når du bruker utstyret telefonen kommer bundlet med. Veldig synd at den ikke har innebygd Qi-coil. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe telefonen med mindre det lar seg gjøre å plassere en tynn Qi-adapter bak skinndekselet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå