Christoffero89 Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Etter marshmallow er den klokka med deksel treg så anbefales ikke. Tar flere sekunder å se klokke Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Trådløs lading er ekstrautstyr. Quick Circle er vel eneste 'offisielle' utstyret som støtter det? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 ja og de norske som jeg har sett i butikkene har ikke den funksjonenen Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Kjøpte meg ladekittet med ekstra batteri, anbefalt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Er det noen som bruker trådløs lading? Har ikke fått det til å fungere, det starter å lade men kobler seg av og på hele tiden. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Restarter den når dette skjer?http://www.androidauthority.com/lg-admits-g4-bootloop-problem-hardware-fault-669603/ 1 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?. Kanskje factory reset funker. Hold inne Volum ned og På-knappen. Når du ser LG logoen, slipper du På-knappen (men fortsetter å holde volum ned knappen) og trykker den inn igjen. Da vil du få mulighet til å ta en factory reset. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Det funket ikke. Så jeg må nok levere telefonen inn til service. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Det funket ikke. Så jeg må nok levere telefonen inn til service. LG har lagt seg flate når det kommer til problemet så du får det nok fikset uten problemer, jeg fikk min swappet lokalt på ferie liksom! Det burde si noe om hvor ydmyke LG har vært om dette. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?. Hei jeg hadde akkuratt samme problemet, leverte inn på Elkjøp og jeg foreslo selv at det kunne være hovedkortet som måtte byttes. Fikk telefon tilbake etter 1 uke med skiftet hovedkort. Funker tipp topp nå. Dette var kun for noen få uker siden. 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) De siste 3 dagene har mobilen blitt tappet veldig fort for batteri, ser at play og chrome står for ca.25% hver, skjerm 9%, 30 min bruk på 13 timer. Men den blir ihvertfall tømt fort og varer ikke lengre enn 10 timer, og det er med lite bruk. Tidligere har jeg med ganske mye mer bruk havnet ned på 25% før jeg lader om natta. Endret 22. mai 2016 av OddZen Lenke til kommentar
technicality Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) De siste 3 dagene har mobilen blitt tappet veldig fort for batteri, ser at play og chrome står for ca.25% hver, skjerm 9%, 30 min bruk på 13 timer. Men den blir ihvertfall tømt fort og varer ikke lengre enn 10 timer, og det er med lite bruk. Tidligere har jeg med ganske mye mer bruk havnet ned på 25% før jeg lader om natta. Samme føler jeg Skulle og likt å ha telefonen satt til Norge,men engelsk språk :/ Endret 23. mai 2016 av technicality Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?.Hei jeg hadde akkuratt samme problemet, leverte inn på Elkjøp og jeg foreslo selv at det kunne være hovedkortet som måtte byttes. Fikk telefon tilbake etter 1 uke med skiftet hovedkort. Funker tipp topp nå. Dette var kun for noen få uker siden. Samme skjedde med min. Hovedkortet ble byttet. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 De siste 3 dagene har mobilen blitt tappet veldig fort for batteri, ser at play og chrome står for ca.25% hver, skjerm 9%, 30 min bruk på 13 timer. Men den blir ihvertfall tømt fort og varer ikke lengre enn 10 timer, og det er med lite bruk. Tidligere har jeg med ganske mye mer bruk havnet ned på 25% før jeg lader om natta. Samme føler jeg Skulle og likt å ha telefonen satt til Norge,men engelsk språk :/ Nå har jeg gjenopprettet til fabrikkinstillingene, og har supert batteri igjen, trolig var det en app som klikka helt, den ble sykt varm til tider også når den trakk mest batteri. Men nå er jeg konservativ når det gjelder installering av apper og tar en og en for å ha kontroll. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Er i beit for ny telefon, og ser at denne går til en rimelig penge rundt omkring. Bortsett fra IPS-skjerm virker G4 å være bedre utstyrt enn S5 Neo, men det jeg lurer på er hvor værbestandig den er i praksis, siden den ikke er IP-sertifisert "vanntett". Bor i Bergen, og mobilene mine tilbringer en del tid i fuktige bukselommer. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 får ikke tillinken her men tenkte å tipse dere om en billig hurtiglader som virker. Søk på EU QC 2.0 Charger Quick Charge USB Travel Adapter Fast Wall Charger Plug for Samsung S6 Note5 Nexus 6 HTC M9 LG G4 Sony Z4' i nettleseren. Koster under 50-lappen og lader kjapt. Har målt litt og fra 0-100 bruker den ca 1 time, ca 30 min kjappere enn stockladern min. Telefonen gjenkjenner den som hurtiglader. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?. Dette skjedde hos meg også for noen dager siden, når jeg var på ferie. Fikk litt panikk og endte opp og kjøpe meg Samsung S7. Håper jeg får ny tlf eller fikset den på garantien. Så får jeg bare selge den vidre. ^^ Etter litt google research ser jeg veldig mange har hatt dette problemet. Endret 21. september 2016 av Hårek Fjernet bilde fra sitat - vi har sett det ofte nok nå! Lenke til kommentar
Evilmoon Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Ny oppdatering via LG bridge idag. 1,67 GB Fortsatt android 6.0 etter oppdatering. Endret 9. september 2016 av Evilmoon Lenke til kommentar
Joraun Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Telefonen gikk i frys så jeg måtte ta ut batteriet. Nå jeg skal starte den igjen får jeg bare opp dette bildet og ingenting skjer. Noen gode råd hvordan jeg skal få starte den?. Hvis dette er på grunn av hovedkortet så får du reparert den på reklamasjon. Hentet nettopp min fra reparasjon på Elkjøp på grunn av samme problem, men jeg hadde litt andre symptomer, min telefon restartet seg hele tiden og stoppet ofte på LG logoen som din gjør, før den restartet seg på nytt. Edit, ser at posten din er ganske gammel, håper det ordnet seg Endret 21. september 2016 av Hårek Fjernet bilde fra sitat - vi har sett det ofte nok nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå