Christoffero89 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 akkurat det samme hos meg Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Vurderer å kjøpe det selv, funker det bra? Hvilken farge valgte du? Står mellom sølv og hvit jeg Har oppgradert til 6.0. Batteritid er som før. Men jeg har fått ett problem, og det er at klokka i quick-cirlce-vinduet ikke er oppdatert med en gang den viser hva klokka er. Det går gjerne ett sekund eller to før den viser rett tid. Er det noen som har opplevd det samme, og evt vet hva som løser problemet? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Vurderer å kjøpe det selv, funker det bra? Hvilken farge valgte du? Står mellom sølv og hvit jeg Jeg kjøpte gull, men det er fordi det var den eneste de hadde igjen her i området da jeg kjøpte den. Men etter det har jeg kjøpt cover på Ebay, og da byttes baksiden ut, så nå er den sort. Edit: Ja, jeg er fornøyd med telefonen. Hadde LG G2 tidligere, og dette var en fin oppgradering. Men, er det noen som har fakbrikk-resatt telefonen som sliter med at klokken ikke er helt oppdatert i quick-circle-vinduet? Endret 24. februar 2016 av Ratleto Lenke til kommentar
Epp Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Noen som har problem med at de ikke får notifikasjon over WiFi når skjermen er låst? Jeg fikk dette problemet etter Android 6. Jeg vet ikke om det var det som løste problemet, men etter at jeg gikk til Instillinger>Generelt>Om Telefonen>Programvare informasjon og trykket fort mange ganger på Versjonsnummer til jeg ble utvikler. Deretter slo jeg mobilen av og på. Nå får jeg beskjed igjen når det kommer hangout e.l beskjeder. Lenke til kommentar
Evilmoon Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Vurderer å kjøpe det selv, funker det bra? Hvilken farge valgte du? Står mellom sølv og hvit jeg Jeg kjøpte gull, men det er fordi det var den eneste de hadde igjen her i området da jeg kjøpte den. Men etter det har jeg kjøpt cover på Ebay, og da byttes baksiden ut, så nå er den sort. Edit: Ja, jeg er fornøyd med telefonen. Hadde LG G2 tidligere, og dette var en fin oppgradering. Men, er det noen som har fakbrikk-resatt telefonen som sliter med at klokken ikke er helt oppdatert i quick-circle-vinduet? Hjelper ikke med fabrikk reset. fortsatt samme problem. Har ikke funnet noen løsning jeg heller. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Men, er det noen som har fakbrikk-resatt telefonen som sliter med at klokken ikke er helt oppdatert i quick-circle-vinduet? Hjelper ikke med fabrikk reset. fortsatt samme problem. Har ikke funnet noen løsning jeg heller. OK. Takk for info. Da tar jeg meg foreløpig ikke bryet med en reset av telefonen. Lenke til kommentar
Evilmoon Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Virker som at dette rammer særlig telefoner med serienummer som begynner på 505 og 506. Så sjekk serienummeret og vurdér hyppige backups om dere har slike serienumre. Mitt begynner på 505. Da fikk jeg bootloop problemet plutselig idag. Jeg forhåndsbestille telefonen og mitt S/N starter med 505 så det du sier kan stemme. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 God kveld folkens, lurte på om noen har den beste løsningen for minst mulig forsinkelse ved bildetagning, slik ting er nå føler jeg det er for stor forsinkelse mellom jeg trykker og bildet faktisk blir tatt 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Har du blitzen på? Forsøkt uten, fortsatt tregere enn jeg gjerne vil se den er Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg har forsvart batteriet til G4 noen ganger. Jeg har nok et litt annet bruk av mobil enn de fleste andre her, men har nå sett hva folk mener... Jeg er VELDIG fornøyd med batteriet når det gjelder stand-by og taletid. Men, jeg bruker stort PC til 99% av surfing, og når jeg bruker mobilen til nettbruk, ser jeg at batteriet tømmes VELDIG fort når jeg bruker nett på den. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Brukt LG G4 til 2500,- grei pris? Endret 16. mars 2016 av PerAndre123 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Fin pris det, med mindre den er herpet. 1 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Er det verdt å kjøpe skinndeksel til den? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Ja, helt klart! Mobi, er det du som har bestilt opp alle mulige farger og nfc/qi lapper? Hvis ja, hadde ikke orket å dele info om når og hvor mye skinnlokkene kom på? Vet jeg spurte om det tidligere og men håper det ikke er for mas av meg å spørre igjen Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Er det verdt å kjøpe skinndeksel til den? Absolutt! Skinndeksel er stilig (spesielt det brune og svarte) og gir bedre grep. Dersom man unngår merker av væsker eller skarpe gjenstander, vil man ha en flott telefon som ikke er som "alle andre", samt at man ikke trenger case. Ville dog investert i en skjermbeskytter av tempered glass. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Seff! Kjøpte det sorte, røde og brune. Det sorte er litt annen tekstur og litt mer som skinn. Grovere. Det røde og brune er litt finere og ikke så grovt. Foretrekker det sorte men alle er verdt å kjøpe. På ebay så betalte jeg mellom 110 og 140 kroner ferdig levert. Husk at ikke alle har LGG4 logo. Noen har ingenting og andre har LTE etc. Selges fra ulike markeder. Finnes enda flere farger i tilegg, orginalt. Orginale ceramic koster ca. 80 kroner. Har det hvite og gråe samt gull Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Er det noen som har funnet ut hvordan man kan skru av notififaction vibrasjon når man er i en samtale? J***** irriterende at den durer i vei om man får en melding mens man er i en samtale, ikke bare for meg men personen på andre siden hører det og -.- Eneste jeg har funnet er å sette telefonen i silent mode. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Expert kjører vist lokkepriser på G4 nå. 2999 kr uten et eneste eksemplar på lager. Hverken i nettbutikken eller i fysiske butikker. Ren svindel å markedsføre noe de ikke har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå