Lunalotic Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hmmm.....min er sist oppdatert i Oktober men kjører siste versjon . Kanskje oppdateringen kun er for 6.0 brukere? Du får prøve å oppdatere via LG Bridge. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Ny oppdatering. Endret 2. februar 2016 av Torger Lenke til kommentar
grenness Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Kameraet på G4 er jo bra, en av de beste. Men mange sliter med at det tar tid før bildet blir tatt, spesielt i dårlig belysning. Er samme kamera på V10, men bedre optimalisert og flere funksjoner. Det jeg synes er bra med kameraet på G4 er at man kan leke seg med ISO og lukkertid og få ganske bra kveldsbilder. Man bør jo selvsagt ha et stativ eller sette mobilen på et stødig underlag, og bruke timer (3 sek). Christopher 2 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Nå fikk jeg også en oppdatering OTA. 932 MB Lenke til kommentar
technicality Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Kameraet på G4 er jo bra, en av de beste. Men mange sliter med at det tar tid før bildet blir tatt, spesielt i dårlig belysning. Er samme kamera på V10, men bedre optimalisert og flere funksjoner. Det jeg synes er bra med kameraet på G4 er at man kan leke seg med ISO og lukkertid og få ganske bra kveldsbilder. Man bør jo selvsagt ha et stativ eller sette mobilen på et stødig underlag, og bruke timer (3 sek). 20160121_171650.jpg Christopher Hadde du orket å dele innstillingene du brukte? Lenke til kommentar
grenness Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hadde du orket å dele innstillingene du brukte? Var ikke mer hokus-pokus enn 8 sekunders lukkertid og ISO 50 :-) (jeg forsøkte med litt forskjellige lukkertider og ISO-verdier og syntes dette ble greit) Og 3 sekunders self-timer eller hva det heter, så jeg ikke forstyrrer når jeg trykker på "utløseren". Og et billig lite mobilkamera-stativ fra aliexpress.com ;-) Camera make : LG Electronics Camera model : LG-H815 Date/Time : 2016/01/21 17:16:50 Resolution : 5312 x 2988 Flash used : No Focal length : 4.4mm Exposure time : 8.000 s Aperture : f/1.8 ISO equiv. : 50 Whitebalance : Auto GPS Latitude : N 59º 55' 26.6328" GPS Longitude : E 10º 37' 9.5139" GPS Altitude : 123.00m Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Kameraet på G4 er jo bra, en av de beste. Men mange sliter med at det tar tid før bildet blir tatt, spesielt i dårlig belysning. Er samme kamera på V10, men bedre optimalisert og flere funksjoner. Det jeg synes er bra med kameraet på G4 er at man kan leke seg med ISO og lukkertid og få ganske bra kveldsbilder. Man bør jo selvsagt ha et stativ eller sette mobilen på et stødig underlag, og bruke timer (3 sek). 20160121_171650.jpg Christopher Flott bilde. Jeg synes også det er kjempeflott å ha denne muligheten i telefonen. Men istedet for timer, så kan man også bruke stemmen. Hvis du aktiverer funksjonen for å ta bildet med stemmen (et sted i kamera-app'en), så kan du si cheese eller whisky for å ta bilde. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Kameraet på G4 er jo bra, en av de beste. Men mange sliter med at det tar tid før bildet blir tatt, spesielt i dårlig belysning. Er samme kamera på V10, men bedre optimalisert og flere funksjoner. Det jeg synes er bra med kameraet på G4 er at man kan leke seg med ISO og lukkertid og få ganske bra kveldsbilder. Man bør jo selvsagt ha et stativ eller sette mobilen på et stødig underlag, og bruke timer (3 sek). 20160121_171650.jpg Christopher Flott bilde. Man kan få til mye fint med et stativ! Lenke til kommentar
grenness Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Jepp, og jeg har en LG Urbane Android-smartklokke så jeg kunne brukt den også. Men poenget ihvertfall uansett å ikke trykke på kameraet mobilen idét bildet skal tas, da kan det fort bli Mr. Blurrycam... Endret 2. februar 2016 av grenness Lenke til kommentar
technicality Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hadde du orket å dele innstillingene du brukte? Var ikke mer hokus-pokus enn 8 sekunders lukkertid og ISO 50 :-) (jeg forsøkte med litt forskjellige lukkertider og ISO-verdier og syntes dette ble greit) Og 3 sekunders self-timer eller hva det heter, så jeg ikke forstyrrer når jeg trykker på "utløseren". Og et billig lite mobilkamera-stativ fra aliexpress.com ;-) Camera make : LG Electronics Camera model : LG-H815 Date/Time : 2016/01/21 17:16:50 Resolution : 5312 x 2988 Flash used : No Focal length : 4.4mm Exposure time : 8.000 s Aperture : f/1.8 ISO equiv. : 50 Whitebalance : Auto GPS Latitude : N 59º 55' 26.6328" GPS Longitude : E 10º 37' 9.5139" GPS Altitude : 123.00m Takker og bukker, er magi nok det Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Da kom endelig 6.0 Noen som vet når vi får 6.01 ? Lenke til kommentar
Bengt50 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Da er 6.0 endelig kommet og jeg har oppdatert ota. Det står at oppdateringen skal forbedre batterikapasiteten, men jeg opplever det motsatte og at batteriet tappes raskere nu etter oppdateringen. Er det noen som har opplevd det samme og kanskje har en forklaring på dette? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Du må gi det noen dager før telefonen får "normal" batteritid. Personlig synes jeg batteriet er bedre på 6.0, men jeg har oppdatert for en god stund siden. Lenke til kommentar
Fesaquuxu-a Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hei! Min LG G4 oppdaterer den samme oppdateringen flere ganger. Rett etter telefonen er oppdatert, popper den samme oppdateringen opp rett etter. Telefonen er brukt kun et par dager.. Men vil dette gi seg? Har noen opplevd det samme? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Etter denne nye oppdateringen har jeg et batteritap på under 1.5% i timen, gitt at jeg bare sjekker klokken en gang eller så. Dette er med alt unntatt bluetooth/NFC på, og koblet til wifi. Google now skal være aktiv, og telefonen er oppdatert til nyeste 6.0-versjon. I praksis holder telefonen i over 2 dager nå. Kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Flere enn meg som har hatt problemer etter siste oppdatering? Plutselig får jeg beskjed om systemet ikke responderer, apper blir automatisk slettet og må innstalleres på nytt, og sist men ikke minst; Mitt 128 GB minnekort vil plutselig ikke fungere i det hele tatt etter oppdatering. "Corrupt" står det. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Har noen testet circle case til denne? Vurderer å kjøpe det, pluss at det støtter trådløs lading Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Kjerringa bruker det. Fungerer fint. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Flere enn meg som har hatt problemer etter siste oppdatering? Plutselig får jeg beskjed om systemet ikke responderer, apper blir automatisk slettet og må innstalleres på nytt, og sist men ikke minst; Mitt 128 GB minnekort vil plutselig ikke fungere i det hele tatt etter oppdatering. "Corrupt" står det. Samme her. Testet 64GB og 128GB kort. Ødelagt kort kommer hele tiden for begge og det etter formatering. Ikke uten bugs altså.... Lenke til kommentar
Torger Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Flere enn meg som har hatt problemer etter siste oppdatering? Plutselig får jeg beskjed om systemet ikke responderer, apper blir automatisk slettet og må innstalleres på nytt, og sist men ikke minst; Mitt 128 GB minnekort vil plutselig ikke fungere i det hele tatt etter oppdatering. "Corrupt" står det. Samme her. Testet 64GB og 128GB kort. Ødelagt kort kommer hele tiden for begge og det etter formatering. Ikke uten bugs altså.... Jeg har 64 GB minnekort i min og det er ingen problemer etter siste oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå