Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er knallfornøyd med at jeg sikra med G4 til 3495,- på expert på black friday, er vell desverre ei lita stund igjen til den kommer så lavt ned i pris. Kjempefornøyd med den så langt. Spesielt bildekvaliteten i mørke omgivelser er rå. Kjøpte en mikro tripod som er på veg. Skal bli tøft å teste langt lukkertid med lav iso nattestid :) Synd at LG er litt underdog under Samsung for telefonene er vell så gode ifølge meg selv ;)

Endret av Cowboystrekk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg får telefonen kan ikke oppdateres:(

Hvis du oppdaterer via mac, så hadde jeg samme problemet.

Switchet over til windows på mac´1 og da oppdaterte telefonen seg med engang.

Har sett på andre forum at det trolig er en "bug" med LG Bridge, oppdateringer og mac ved oppdatering til 6.0.

Straks er det januar og da blir det nok en "pimpet" G4 på meg. LG V10 blir neste mann ut.  :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdaterte min telefon med LG Bridge igår. Det gikk ikke helt feilfritt og telefonen ble glovarm og brukte batteri fortere enn jeg noen gang har sett. Kjørte en fabrikkreset på den, som man bør gjøre uansett, og da virker det som alt er i orden. Overraskende lite forskjell i GUI iforhold til Lollipop ihvertfall, men det meste ligger vel skjult som f.eks Doze.

Endret av kentroger1
Lenke til kommentar

Oppdaterte kvelden dette kom ut. Eneste forskjell jeg har sett, er at den ene menyen med prioriterte lydvarsler er borte... Jeg syns det er det samme hver gang det kommer oppdateringer. Om det er fra versjon 4 til 5, eller 5 til 6, så er det bestandig STORE forhåpninger og spådom om store forandringer, men "vanlige" folk merker ingen forskjell...

Lenke til kommentar

Etter jeg har oppdatert så syns jeg det er vanskeligere å vekke mobilen fra dvale. . Må trykke flere ganger. . Flere som merket det i 6.0?

Jeg har ingen erfaringer med pre-6.0, siden jeg kjøpte mobilen for 3 dager siden. Men ja, samme problemet, et par-tre ganger om dagen.

Kanskje det fungerer å trippel-tap'e?

Jeg er storfornøyd akkurat nå uansett, spesielt pga kamera. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som bruker smart-tags/NFC tags ?

Vet ikke om noen i det hele tatt har lagt merke til det men er det noen andre som har opplevd at telefonen registrerer øreplugger noen ganger som om den har mikrofon og? (ikonet på statusbaren er annerledes) I mitt tilfelle starter den og opp google now

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Etter jeg har oppdatert så syns jeg det er vanskeligere å vekke mobilen fra dvale. . Må trykke flere ganger. . Flere som merket det i 6.0?

Jeg har ingen erfaringer med pre-6.0, siden jeg kjøpte mobilen for 3 dager siden. Men ja, samme problemet, et par-tre ganger om dagen.

Kanskje det fungerer å trippel-tap'e?

Jeg er storfornøyd akkurat nå uansett, spesielt pga kamera. 

Jeg har merket at tap-to-wake ikke alltids fungerer når telefonen tas opp fra lommen. Ellers virker det bra.

Jeg tipper det er en power-save funksjon, eller en sikkerhet mot at telefonen låses opp i lommen.

Men en annen ting er at glance-view ikke fungerer på 6.0 hos meg. Noen andre?

Edit: Lock screen må være aktivert for glance view.. snodigt..

Endret av Axefjord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...