Sobril3 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Ble en LG på meg gitt. Strålende fornøyd så langt Men... Jeg klarer ikke å få til screenshot funksjonen. Leste at det er av-knapp og volum ned samtidig. Har forsøkt, men det funker ikke. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Ble en LG på meg gitt. Strålende fornøyd så langt Men... Jeg klarer ikke å få til screenshot funksjonen. Leste at det er av-knapp og volum ned samtidig. Har forsøkt, men det funker ikke. Quickmemo+ trykk på innstillingsprikkene i høyre hjørne, Paper style, velg den som ser ut som ett kart hvor det står 5:30 Slik jeg gjør det Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Muligens LITT føre på vol ned før du trykker avknappen. Hold de inne ei lita stund. Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Muligens LITT føre på vol ned før du trykker avknappen. Hold de inne ei lita stund. Hey - takk. Var nok litt kjapp på labben:) Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Drawbacket med min telefon er at jeg noen ganger må tappe ørten ganger for å få åpnet skjermen. Andre som har opplevd samme problem og klart å fikse? Lenke til kommentar
grenness Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Æsj, da har jeg fått en liten sprekk i kameraglasset som gjør at bilder får en grønn flekk. Har bestilt replacement camera glass fra eBay og satser på at det er fikset veldig snart, for jeg bruker kameraet mye og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Bassmann1 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hei For å få knock code til å fungere må jeg slette berettigelsbevis. Hva er disse berettigelsbevisene og hva er risiko dersom jeg sletter de? Hvorfor er de lagret i det hele tatt. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hei For å få knock code til å fungere må jeg slette berettigelsbevis. Hva er disse berettigelsbevisene og hva er risiko dersom jeg sletter de? Hvorfor er de lagret i det hele tatt. Bare å slette, om det trengs blir de lastet ned igjen etter at du har re-etablert sikkerhet på telefonen (knock code) hvorfor de er lagret er vel ett eller annet app skylden for ville jeg tippe, høres ut som samme som security certificate har for vanlig browser aktivitet Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Batteriet - hvor lenge varer det hos dere? Føler at det raser nedover når det er 90 % igjen. Lader noe midt på dagen, ellers tror jeg ikke den hadde holdt til leggetid. Tok enn liten test nå. Surfet på nett, og det tok tre minutter fra 86 til 85%. Er det normalt? Endret 3. oktober 2015 av Sobril3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Min og lades 2 ganger dagen Endret 3. oktober 2015 av Christoffero89 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Min og adds 2 ganger dagen ??? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Batteriet - hvor lenge varer det hos dere? Føler at det raser nedover når det er 90 % igjen. Lader noe midt på dagen, ellers tror jeg ikke den hadde holdt til leggetid. Tok enn liten test nå. Surfet på nett, og det tok tre minutter fra 86 til 85%. Er det normalt? Mitt varer ut dagen, av og til to faktisk Endret 3. oktober 2015 av technicality Lenke til kommentar
technicality Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 De som har gått for Leather, har dere valgt å gjøre noe med læret ? bestemte meg for å ta litt lær balsam på den nettopp, får se hvordan den liker det. Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Batteriet - hvor lenge varer det hos dere? Føler at det raser nedover når det er 90 % igjen. Lader noe midt på dagen, ellers tror jeg ikke den hadde holdt til leggetid. Tok enn liten test nå. Surfet på nett, og det tok tre minutter fra 86 til 85%. Er det normalt? Mitt varer ut dagen, av og til to faktisk Hvordan får du det til? Dro hjemmefra og på besøk klokka 19. Nå, fire timer senere, har jeg 57% igjen (og jeg bruker ikke akkurat mobilen mye når jeg er på besøk). Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Batteriet - hvor lenge varer det hos dere? Føler at det raser nedover når det er 90 % igjen. Lader noe midt på dagen, ellers tror jeg ikke den hadde holdt til leggetid. Tok enn liten test nå. Surfet på nett, og det tok tre minutter fra 86 til 85%. Er det normalt? Mitt varer ut dagen, av og til to faktisk Hvordan får du det til? Dro hjemmefra og på besøk klokka 19. Nå, fire timer senere, har jeg 57% igjen (og jeg bruker ikke akkurat mobilen mye når jeg er på besøk). Ehm, vel... Har en pebble smartklokke som tar seg av det meste av småting, som sangbytte,svar på meldinger, sjekke tid og vær osv osv. Spiller sjelden når jeg er på farta, går for det meste i musikk,podcasts eller lydbøker. Såvidt noen som benytter seg av vanlig telefonsamtale i disse whatsapp,viber,line,kik,facebook messenger, skype og/eller epost (som jeg bruker pebble til å svare på) dager så blir lite vanlig telefonering. skrur av wifi når jeg ikke bruker det. "Skjerm på" er den største synderen av min erfaring, og da den ikke blir skrudd på så mye så virker det til å holde batteribruket mitt lavt. Kall det juks om du vil, men jeg klager iallefall ikke Endret 4. oktober 2015 av technicality Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Dro hjemmefra og på besøk klokka 19. Nå, fire timer senere, har jeg 57% igjen Se om du finner ut hva som stjeler strøm? man må jo nesten spille hele tiden for at batteriet skal falle så mye. Mener denne app lager en oversikt over hva som bruker strøm https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toma.gauge.battery.digital.tacho&hl=en Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Dro hjemmefra og på besøk klokka 19. Nå, fire timer senere, har jeg 57% igjen Se om du finner ut hva som stjeler strøm? man må jo nesten spille hele tiden for at batteriet skal falle så mye. Mener denne app lager en oversikt over hva som bruker strøm https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toma.gauge.battery.digital.tacho&hl=en Takk. Får sjekke ut appen i morgen. I dag holdt telefonen i tolv timer, hverken mer eller mindre. Har kun hatt en telefonsamtale på 30 sekunder, kanskje 10 sms, tre bilder og litt surfing. Har montert kjøkken i hele dag, så da sitter det seg selv at jeg har brukt telefonen minimalt. Utrolig kjipt. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Dro hjemmefra og på besøk klokka 19. Nå, fire timer senere, har jeg 57% igjen Se om du finner ut hva som stjeler strøm? man må jo nesten spille hele tiden for at batteriet skal falle så mye. Mener denne app lager en oversikt over hva som bruker strøm https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toma.gauge.battery.digital.tacho&hl=en Takk. Får sjekke ut appen i morgen. I dag holdt telefonen i tolv timer, hverken mer eller mindre. Har kun hatt en telefonsamtale på 30 sekunder, kanskje 10 sms, tre bilder og litt surfing. Har montert kjøkken i hele dag, så da sitter det seg selv at jeg har brukt telefonen minimalt. Utrolig kjipt. Hmmm... Noe som drainer batteriet ditt. Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Dro hjemmefra og på besøk klokka 19. Nå, fire timer senere, har jeg 57% igjen Se om du finner ut hva som stjeler strøm? man må jo nesten spille hele tiden for at batteriet skal falle så mye. Mener denne app lager en oversikt over hva som bruker strøm https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toma.gauge.battery.digital.tacho&hl=en Takk. Får sjekke ut appen i morgen. I dag holdt telefonen i tolv timer, hverken mer eller mindre. Har kun hatt en telefonsamtale på 30 sekunder, kanskje 10 sms, tre bilder og litt surfing. Har montert kjøkken i hele dag, så da sitter det seg selv at jeg har brukt telefonen minimalt. Utrolig kjipt. Hmmm... Noe som drainer batteriet ditt.Når jeg sjekker står det "skjerm 41%, internet 17%, android system 12%, android-OS 8%, inaktiv telefon 4%, LG-tastatur 4%, com.android.systemui 2%, mobiltelefon i standby 1%" Sånn. Det var etter åtte minutters batteribruk. Da har jeg tatt ut av lader, lest litt nyheter og også tatt en kjapp dusj (uten telefon ) Endret 5. oktober 2015 av Sobril3 Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Oppdaterte til 10 f nå og mistet mobildata noen som kan gi tips på hva jeg har glemt ? Alt ser bra ut og mobidata er på men når jeg ser på "nettverk" så står det frakoblet under mobil nettverktillstand. Noen som kan gi råd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå