technicality Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Ech... hadde glemt at samsungen min tok kverken på ene sd kortet -.- fra 32gb til 30md "raw" format.... Noen som har koblet telefonen opp til en klokke enda da ? Endret 25. august 2015 av technicality Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg hadde z3 og sammenlignet med G4 er daglig bruk omtrent det samme. Forskjellen jeg merket når en ser bort fra størrelsen på skjermen er to ting : 1. Batteri tid hvor sony ligger 2 hestehoder foran lg. 2. Knust glass hvor sony ligger minst 2 hestehoder bak lg. For meg personlig er sony umulig å ha siden jeg noen ganger har telefonen i baklommen, noe som betyr repetasjon hvis jeg setter meg uten å ta den ut. På innerlommen i dressjakka er det selvsagt null problemer... Batteritiden på sony er enestående i forhold til lg g4 som jeg liker bedre og bedre. Kameraet på g4 er også meget flott her sammenligner jeg med z3 men z5 er sikkert like bra... Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Lg hadde greid med g4 å Lang den perfekte telefonen hvis de hadde geid å puttet ett ordentlig batteri i denne.... Jeg som forbruker må begynne å lure på om de er idioter.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 3Ah er da ikke så verst! Det er helt vanlig i den klassen for tida. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg er alt i alt litt skuffet over G4, men batteriet er ikke dårlig. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Med 4-6 timer skjermtid synes jeg den er alt for dårlig. Resten synes jeg er meget bra men hva skal du med en telefon uten strøm.. Hadde lg puttet inn ett batteri på 4000 mAh så hadde de lagd en perfekt telefon i mine øyne.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Om du får 4 til 6 timer skjermtid er det bra. På slutten av dagen har jeg 2 timer skjermtid og lite strøm igjen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Med 4-6 timer skjermtid synes jeg den er alt for dårlig. Resten synes jeg er meget bra men hva skal du med en telefon uten strøm.. Hadde lg puttet inn ett batteri på 4000 mAh så hadde de lagd en perfekt telefon i mine øyne.. Hvis 33% bedre batterikapasitet er alt som skal til for å gjøre idiotisk til perfekt så synes jeg du har veldig strenge krav. PS. Skjermtid er ikke et mål på batterikapasitet. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Det er skjermtiden som for meg er viktig.. 33% er vel ca det som skal til for å slippe å lade om dagen... Kommer fra z3 og den var tilnærmet perfekt. Synes det er alt for dårlig av lg når de lanserer ett flaggskip som g4 å måtte gå rundt med ett ekstra batteri i lomma... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Det er fortsatt ikke batteriet sin skyld at skjermen og prosessoren sluker strøm. For eksempel har Sony Z3 omtrent samme batterikapasitet (3,1 Ah) som LG G4 har (3,0 Ah). Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hvis du sammenligner SOT på z3 kontra g4 vil du oppleve en dramatisk forskjell. Mener du g4 808 sluker mere strøm enn z3 sin 801 er det batteriet i g4 som er for lite enkelt og greit... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Så hvis du har en 500 hk motor i bilen så er det den "lille" 60 liters bensintanken sin feil at du må fylle så ofte? 2 Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Du blir kjedelig simen finn deg en hobby isteden... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg kom fra galaxy S4 til G4 og jeg synes at batteri levetiden er omtrent dobbelt så bra på G4. Med S4'en måtte jeg lade når jeg kom hjem på jobb. Med G4'en lader jeg kun når jeg legger meg. Med mindre jeg har spilt mye tunge spill. Så jeg er fornøyd med batteriet. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Hva med batteritiden? Ringer lite, noen meldinger samt tar noen bilder. Holder den 2-3 dager med slikt bruk? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Nei. Klarer akkurat 1 dag med normal bruk Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hvordan er størrelsen? Største telefonen jeg har hatt er en samsung galaxy s4. Nokia Lumia 1020 før Sony Xperia z3 compact jeg har i skrivende stund. Sikler på LG fordi jeg (som alltid) har lyst på noe nytt, og fordi jeg må ha en telefon som tar gode bilder. Er redd den blir for stor for meg. Er bare en liten kvinne Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Noen andre som opplever at touch input ved skriving av og til går helt "nuts" ? Jeg trykker ett sted og den registrerer et helt annet sted. gir seg ikke før jeg går helt ut av appen. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Hvordan er størrelsen? Største telefonen jeg har hatt er en samsung galaxy s4. Nokia Lumia 1020 før Sony Xperia z3 compact jeg har i skrivende stund. Sikler på LG fordi jeg (som alltid) har lyst på noe nytt, og fordi jeg må ha en telefon som tar gode bilder. Er redd den blir for stor for meg. Er bare en liten kvinne Jeg synes den er passe stor for meg. Tror ikke jeg kunne ha hatt noe større. (Bra jeg ikke kjøpte Nexus 6 likevel ) Jeg har ikke så veldig lange fingre, så av og til må jeg bruke to hender når jeg bruker telefonen. Jeg gikk fra Samsung S4, denne passet perfekt i mine hender, men ville ha større skjerm. Du kan jo alltids sjekke Elkjøp/expert osv. om de har den på mobil-hyllene sine evt. en annen telefon i samme størrelse for å teste. Endret 21. september 2015 av Papirkurven Lenke til kommentar
technicality Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Nedlastede podcasts og musikk på nesten sammenhengende fra 0815-2200ish batteriet rullet ned til rundt 75%, klager ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå