Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!

Anbefalte innlegg

Er denne og med sånn dritt-launcher som legger alle program på startskjermene? :-(

Errr... det er en google funksjon som en glatt kan huke av for at den ikke skal gjøre... Av posten din så virker det som om du ikke en gang eier telefonen så hva med å la være å komme med slike kommentarer/poster ?

Er du misfornøyd er det ikke verre enn å selge eller gi den bort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*kutt*

Jeg har allerede sagt at om du er misfornøyd så selg telefonen. Ingen som klandrer deg, men å fortsette å kritisere er unødvendig.

DET kan du spare oss for. 

Så du prøver å umyndiggjøre meg altså...? Hjelper ikke det. Jeg kommer med mine meninger og erfaringer med denne. Var mye mer fornøyd med G3 enn denne. Nexus 6 er og bedre. Huawei Ascend Mate 7 er den største positive overraskelse jeg har hatt med mobil. Har hatt det meste, unntatt Galaxy S6

Lenke til kommentar

Den er billigere på ebay. Men jeg bruker heller batteripakke.

Jeg er enda på gjerdet ang å bytte tlf min pga ujevn lysstyrke. Er ikke veldig ujevn. Bare litt mer lys på venstre side. Redd for å bytte og få annen feil og usikker på om det er nokk til å få ny pga må se etter den. Så får se hva jeg gjør. Ellers er telefonen kjempebra. Gleder meg til jeg får min leather back hover så tlf der mer premien ut

Lenke til kommentar

Den er billigere på ebay. Men jeg bruker heller batteripakke.

Jeg er enda på gjerdet ang å bytte tlf min pga ujevn lysstyrke. Er ikke veldig ujevn. Bare litt mer lys på venstre side. Redd for å bytte og få annen feil og usikker på om det er nokk til å få ny pga må se etter den. Så får se hva jeg gjør. Ellers er telefonen kjempebra. Gleder meg til jeg får min leather back hover så tlf der mer premien ut

Battery packs er jo greie de, men av og til er det greit med "Switch&Done" og, Hadde to batterier på en HTC og var egentlig godt fornøyd med å bare kunne bytte batteriet fremfor å måtte ha telefonen plugget inn i noe, Det finnes jo batteri deksler men gjør telefonen gruelig tykk.

Hva tenker du om det Qi kortet jeg postet lenger opp i tråden ? 

http://www.ebay.com/itm/400944999570?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Gikk du for brun back cover eller ? Snublet over at vi IKKE fikk med fast charger ? stemmer det ?

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Lilla ser jeg, ikke noe sol å ta bilde av så det kan jeg ikke svare på. 

Sjekk vedlagt bilde.     usikker på om det har noe å si for bilder. sammenlginet med 3 andre lg g4 i dag og alle de hadde ikke så lilla skjær i seg

syns i gjennskinn.    når ikke i gjennskinn er den helt blank

post-109095-0-29323900-1440006835_thumb.jpg

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Lilla ser jeg, ikke noe sol å ta bilde av så det kan jeg ikke svare på. 

Sjekk vedlagt bilde.     usikker på om det har noe å si for bilder. sammenlginet med 3 andre lg g4 i dag og alle de hadde ikke så lilla skjær i seg

syns i gjennskinn.    når ikke i gjennskinn er den helt blank

:eek:  Nei så lilla er det ikke på min. Du får ta bilder i forskjellige forhold og se om de blir noe affektert av det

Lenke til kommentar

Nei. Var i lokalet og testet deres og syns nesten ikke i lokalet må sikre mot belysningen i taket. Men har nå tatt bilde så kan dra dit på fredag som er fristen på doa.

Bilder blir bra da men fikk noe lilla på bilde i motsol må teste litt mer i morgen

legger ved bilde tatt mod sidesol.   nå vet jeg ikke om dette er normalt på mobilkamera eller ikke.  begge bildene er noe zoomet inn.    over de trærne ser man lilla skjær i form av 5 striker

post-109095-0-14754400-1440016774_thumb.jpg

post-109095-0-84106000-1440016782_thumb.jpg

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Det lilla gjenskinnet skyldes antirefleksbelegget som hindrer "lens flares". Det er sånn det skal være.

Rosa striper har neppe noe med belegget å gjøre, men de tipper jeg skyldes en feil i kamerasensoren. De skal ikke være der. Har du et eksempelbilde der de vises? Jeg kan ikke se noe galt med de to eksempelbildene ut over at bildekvaliteten suger slik den alltid gjør på telefonkamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...