Gå til innhold

Den store LG G4 tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle vært straffbart å ødelegge en slik fin telefon med så dårlig batteri.

Min må hilse på laderen minst en gang om dagen og selvsagt hver natt

Hvor mye bruker du den da? Jeg føler jeg bruker min relativt ofte, min holder hvertfall 1 og en halv dag før batteriet er tomt. Men lader den hver kveld uansett da jeg setter den i den trådløse laderen når jeg legger meg.

MYE bedre batteri en min forrige galaxy s4 hvertfall, som var tom etter en halv dag.

Lenke til kommentar

Skulle vært straffbart å ødelegge en slik fin telefon med så dårlig batteri.

Min må hilse på laderen minst en gang om dagen og selvsagt hver natt

Hvor mye bruker du den da? Jeg føler jeg bruker min relativt ofte, min holder hvertfall 1 og en halv dag før batteriet er tomt. Men lader den hver kveld uansett da jeg setter den i den trådløse laderen når jeg legger meg.

MYE bedre batteri en min forrige galaxy s4 hvertfall, som var tom etter en halv dag.

Bruner den mye til å lese nyheter, Skype osv...

5 timers bruk så må laderen frem...

Sant nok så blir den veldig varm under bruk noe som garantert sluker batteri...

Mulig en oppdatering fra LG vil løse problemet ?

Får jeg 1,5 dag bruk vil dette være en kjempe telefon...

Lenke til kommentar

Må nok begrense min kritikk noe, oppdaterte telefonen fra 10a til 10d og fikk en helt annen telefon...

Varme probleme forsvant nesten helt og batteriet holder nå omtrent en dag hvis ikke lengre..

Tror den også kan bli enda litt bedre med en fabrikk reset så prøver det senere...

Nå er telefonen en nytelse og bruke ihvertfall....

• Liker 1
Lenke til kommentar

10d flashet via kdz instruksjon ligger på xda.

Ser at 10e også er ute men venter til jeg ser hva andre skriver om den.

10d virker utmerket og jeg er kvitt overoppheting jeg fikk med 10a....

Prøver å sette telefonen tilbake til fabrikk innstillinger og ser om jeg får ett enda bedre resultat..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er folk generelt sett fornøyd med denne? Har i dag en Galaxy s6, men i dag bestemte den seg for å ta et forfriskende bad i sjøen. Lå minst et kvarter i saltvann, med de konsekvensene det medfører...

For mitt bruk, så er kamera veldig viktig. Dette har jeg vært veldig fornøyd med på s6, mens batteriet har jeg ikke vært så fornøyd med. Har aldri hatt LG, men hatt HTC, Sony og Samsung som siste telefoner. Er med andre ord ikke låst til en leverandør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...