Joachim_F Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Fordi han hadde brukt musikk fra Warner.YouTube blokkerte kunngjøring av amerikansk presidentkandidat Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 "og er mot alle former for våpenkontroll og selvbestemt abort."Om USA går i den retningen på valget så blir jeg lei meg. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 "og er mot alle former for selvbestemt abort." Han støtter de individuelle statenes selvbestemmelse på dette punktet, har jeg hørt. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Kina burde lære av USA. USA er et demokrati selv om de kun har to reelle partier, som også er omtrent klin like. Mens Kina har bare ett parti og er dermed et diktatur. Kina kunne f.eks splittet opp Kommunistpartiet i to deler. Den ene var litt til venstre og den andre litt til høyre, men selvfølgelig da at begge to bare er to sider av samme mynten. Så kunne folk stemt over noe og fått en illusjon av demokrati. Dermed kunne de kalt seg demokratiske, men i praksis beholdt det gamle systemet. 1 Lenke til kommentar
bjarte_a Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 "og er mot alle former for våpenkontroll og selvbestemt abort." Om USA går i den retningen på valget så blir jeg lei meg. Alltid et par sånne kandidater, de vil aldri vinne. 1 Lenke til kommentar
Politrikks Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Mot våpenkontroll, for abortkontroll. Eh.. hykler. Lenke til kommentar
Politrikks Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Kina burde lære av USA. USA er et demokrati selv om de kun har to reelle partier, som også er omtrent klin like. Mens Kina har bare ett parti og er dermed et diktatur. Kina kunne f.eks splittet opp Kommunistpartiet i to deler. Den ene var litt til venstre og den andre litt til høyre, men selvfølgelig da at begge to bare er to sider av samme mynten. Så kunne folk stemt over noe og fått en illusjon av demokrati. Dermed kunne de kalt seg demokratiske, men i praksis beholdt det gamle systemet. Det kommer nok etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Slik som i Norge? X antall partier, men 0 demokrati ettersom staten ikke vil, og med full vilje overkjører den norske befolkningen sitt ønske! Flere av de viktige sakene burde vært Avgjort av folkeavstemning fremfor de som sitter på tinget og anser seg som enerådende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg