Gå til innhold

Bærbar DVD-spiller ?

eblth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Akkurat mottatt en slik fra Komplett. Mini-review:

1. Skjønner ikke at folk liker skjermen. Du må se rett på den for å få bra bilde.

2. Med så stor skjerm burde den vist i det minste tracknummer når du spiller CD, men den viser ingenting.

3. Min er defekt. Den takler ikke CD'er skikkelig. Må returnere den.

4. Imponert over bildet når du viser DVD på TV. Ikke noe å klage på for en slik liten dings.

5. Litt dårlige knapper.

6. Kan knapt brukes i bevegelse. Vrir du på den mens CD går så hører du skrapelyder.

7. Bra med tilbehør.

Totalt 6/10 om den hadde virket med CD.

Totalt sett: Har allerede lagt inn for RMA hos komplett. Debatterer kraftig om jeg gidder å beholde den eller bare returnerer på angrefristen med det samme. Kommer sikkert tilsvarende enheter i hopetall snart, så det er kanskje like greit å vente.

Lenke til kommentar
Kampanje ja, men da må du abonnere på ett eller annet har jeg sett. Får ikke tak i så dvd spillere med skjerm til 2000,-

Jo,telebutikken i Trondheim(ihvertfall) selger til dags dato ubinda bærbar DVDspiller med skerm og hele får 2000,-

(1 krone hvis du binder deg til ADSL,telenor,skjit!)

Lenke til kommentar

Jeg fikk en bærbar DVD-spiller til jul. Denne heter MARK TAN1568, men vurderer å bytte den, fordi det virker ikke som det er oppladningsmuligheter på den.. Er dette mulig...?

Den kan jo nesten ikke kalles bærbar, når en ledning må være i hele tiden... :ermm:

Og skjermen var litt liten, til og med mine foreldre syntes det (til å være en så dyr ting(5,6") Litt i minste laget... Skulle gjerne hatt en 7" eller oppover...

Noen som vet om noen bra noen for meg?

Takk fro svar :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nextbase batteriet er et temmelig stor klump som du henger under. Desverre kan du ikke henge den bakpå.

Litt forbauset over at et så stort LiIon batteri bare holder 2.5 timer.

Hva skal du med TV-inn? Skjermen er ikke så god akkurat. OK, hadde kanskje vært kult å bruke som preview på videospiller eller noe, men dog.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Noen som kan hjelpe meg og har en SDV17-A3 ? Jeg har akkurat fått det som skulle være en SDV17-A3 men bak på spilleren står det SDV17-A. På pakken som fulgte med står det SDV17-A3. Har jeg den siste modellen SDV17-A3 ?? HJELP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...