Eulogy Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Og de aller fleste, nye dvd spillere på markedet tar det idag. Og jeg regner med at denne modellen tar det. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hos binders koster denne spilleren 3498,- veldig grei pris faktisk. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hmmmm..... Det ser ut som det er mange som vil ha en slik portabel DVD spiller.... Det kunne jo kanskje vært aktuelt at mange ble med på en bestilling slik at prisene blir mere hyggligere. Dette er ikke noe bindene fra min side, bare et forslag. Tenker spessielt på denne http://www.dinside.no/php/art.php?id=95181. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Nå er det tilbud på denne next-base dvd spilleren på komplett.no trykk her for å se tilbudet. NICE pris 2795 kroner!. Endret 16. desember 2003 av Tha sims Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg veit. Tenkte på om jeg skulle ta en sånn, men endte opp med en mobil istedenfor. Men fin pris ja. De har også en annen modell der som er litt dyrere. Lenke til kommentar
tahe Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Akkurat mottatt en slik fra Komplett. Mini-review: 1. Skjønner ikke at folk liker skjermen. Du må se rett på den for å få bra bilde. 2. Med så stor skjerm burde den vist i det minste tracknummer når du spiller CD, men den viser ingenting. 3. Min er defekt. Den takler ikke CD'er skikkelig. Må returnere den. 4. Imponert over bildet når du viser DVD på TV. Ikke noe å klage på for en slik liten dings. 5. Litt dårlige knapper. 6. Kan knapt brukes i bevegelse. Vrir du på den mens CD går så hører du skrapelyder. 7. Bra med tilbehør. Totalt 6/10 om den hadde virket med CD. Totalt sett: Har allerede lagt inn for RMA hos komplett. Debatterer kraftig om jeg gidder å beholde den eller bare returnerer på angrefristen med det samme. Kommer sikkert tilsvarende enheter i hopetall snart, så det er kanskje like greit å vente. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kampanje ja, men da må du abonnere på ett eller annet har jeg sett. Får ikke tak i så dvd spillere med skjerm til 2000,- Jo,telebutikken i Trondheim(ihvertfall) selger til dags dato ubinda bærbar DVDspiller med skerm og hele får 2000,- (1 krone hvis du binder deg til ADSL,telenor,skjit!) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kiss spilleren er meget god (= koster 2298 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kiss bærbar dvd med skjerm? Har du link? Har ikke sett at Kiss har noe sånt... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg fikk en bærbar DVD-spiller til jul. Denne heter MARK TAN1568, men vurderer å bytte den, fordi det virker ikke som det er oppladningsmuligheter på den.. Er dette mulig...? Den kan jo nesten ikke kalles bærbar, når en ledning må være i hele tiden... Og skjermen var litt liten, til og med mine foreldre syntes det (til å være en så dyr ting(5,6") Litt i minste laget... Skulle gjerne hatt en 7" eller oppover... Noen som vet om noen bra noen for meg? Takk fro svar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Sjekk komplett. De har to forskjellige med 7" skjerm. Vet også at telebutikken.no selger en. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Dere som har Next Base: Hvordan er batteriet? Er det liksom innebygd, eller må du feste det under (så et bilde engang hvor det så ut som batteriet hang under) Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Dere som har Next Base:Hvordan er batteriet? Er det liksom innebygd, eller må du feste det under (så et bilde engang hvor det så ut som batteriet hang under) Ser slik ut En ting jeg synes er litt dumt er at det ikke er tv-inn, bare ut!! Endret 26. desember 2003 av Tha sims Lenke til kommentar
tahe Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nextbase batteriet er et temmelig stor klump som du henger under. Desverre kan du ikke henge den bakpå. Litt forbauset over at et så stort LiIon batteri bare holder 2.5 timer. Hva skal du med TV-inn? Skjermen er ikke så god akkurat. OK, hadde kanskje vært kult å bruke som preview på videospiller eller noe, men dog. Lenke til kommentar
nologic Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 En ting jeg synes er litt dumt er at det ikke er tv-inn, bare ut!! Hvis du ønsker A/V inn kan du kjøpe den nye oppgraderte som heter NextBase SDV-17-A3 Har selv den "gamle" og er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Noen som kan hjelpe meg og har en SDV17-A3 ? Jeg har akkurat fått det som skulle være en SDV17-A3 men bak på spilleren står det SDV17-A. På pakken som fulgte med står det SDV17-A3. Har jeg den siste modellen SDV17-A3 ?? HJELP! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Du har nok fått den du har bestilt. Ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Litt forbauset over at et så stort LiIon batteri bare holder 2.5 timer. Jeg har 2 enkle grunner til at den holder så kort: Skjermen og selve avspilleren. Skjermen drar nok mye mye strøm. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Får man tak i slike små vidundere m/tv-tuner og ekstern antenne? Har ikke sett det før,men en dvd-spiller m/integrert tv hadde vært flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå