eblth Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er denne noe bra? Vurderer å ønske meg den til jul, men kan man få kjøpt den i vanlige el-butikken (eventuelt andre bærbare DVD-spillere)... Mine foreldre er ikke akkurat internett-frelste... He he *grin* Takk for svar! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hadde en bærbar DVD-spiller en stund, men solgte den til fordel for en bærbar PC. Vil si at det ikke var det dummeste valget, med tanke på at du da får en større skjerm osv. Men hvis du er frelst for DVD, er sikkert ikke en bærbar DVD-spiller det dummeste! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Det er akkurat det, jeg trenger ikke noen bærbar, jeg har nettopp fått en ny, god data, men skulle hatt noe som kan drepe litt tid i baten å på ferier.. He he Lenke til kommentar
levlex Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Da er ikke det noen dum investering nei. Har sett de ned i 2000 flere steder, så løp og kjøp! :-) Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har lyst på en bærbar dvd spiller å! Hvor får du kjøpt det? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Med bærbar dvd spiller mener jeg sånn med skjerm og det hele. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Sjekk telebutikken og idedata. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Levlex sa at han hadde sett en bærbar dvd spiller med skjerm til 2000kr! Hvor får jeg tak i så billige?? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Telebutikken har hatt kampanjer på slike flere ganger. Jeg kjøpte min i Hong Kong i 2002, for ca 2000,- ja. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kampanje ja, men da må du abonnere på ett eller annet har jeg sett. Får ikke tak i så dvd spillere med skjerm til 2000,- Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Jeg så en på Telebutikken til ca. 2500 som het Esonic PD-258... Det er en slags bærbar data, med skjerm du dytter opp... Jeg ble jo så foreslka i den andre... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Du har rett du. Sjekket det på siden til telebutikken nå. Synd de ikke har mer info om dvd spilleren på siden. Lenke til kommentar
thomassino Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 : Den råeste portable DVD-spilleren med skjerme er Next-Base. Kjøpte den fra http://www.eplekurven.no/product_info.php?...products_id=249 Rask levering på døra dagen etter, ikke forhåndsbetaling, god pris og ikke noe tull. Unga smiler bredt i baksetet med Byggmester Bob. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Den var jo tøff den! Tar ikke så stor plass også ser det ut som. Har du den? Lenke til kommentar
thomassino Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ja, har den, sef! Den funker som bare det. Brukes også som DVD-spiller til TVen i stua når den ikke er i bilen. Det som imponerer mest er likevel den innebygde skjermen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Den kan brukes til mp3 også? Hva slags utganger har den da, siden den kan brukes som vanlig dvd spiller i stua. Prisen skremmer meg litt da, vet ikke helt om jeg tør å bruke så mye penger på en sånn sak, selvom den er tøff! Lenke til kommentar
thomassino Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Mye penger? Ja, kanskje. Men det er jo mulig å prute :-) Fikk den for 3200+moms levert på døra i Oslo. Finnes en gammel omtale på DinSide: http://www.dinside.no/php/art.php?id=95181 Der ser du også bilde med alle tilkoblingsmulighetene. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Har du prøvd å spille av hjemmebrente DVD'er? Syns jeg leste om noe sånt i DinSides test for en stund siden... Virker det? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 den må nok ha støtte for dvd-brennings formatet... dvd-r eller dvd-rw eller lignende... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Okay... Endret 22. november 2003 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå