Torstein Norum Bugge Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Slik blir trolig Sonys neste toppmodell, Xperia Z4.Ekstrem oppløsning, bedre kamera og ny design? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Feil i tekst: Skal stå sensorstørrelse 1/23 tommer. Ikke blenderåpning. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Induksjonslading og dock? Nå spør eg fordi eg ikke vet: Er det induksjonslading bak de to kontaktpunktene på xperia z serien? Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Feil i tekst: Skal stå sensorstørrelse 1/23 tommer. Ikke blenderåpning. Du har selvfølgelig helt rett. Har rettet opp feilen nå :-) - Torstein Endret 9. april 2015 av Torstein Norum Bugge Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Induksjonslading og dock? Nå spør eg fordi eg ikke vet: Er det induksjonslading bak de to kontaktpunktene på xperia z serien? Det var kanskje litt misvisende, men de to kontaktpunktene er iallefall ment til å lade telefonen ja. Om det er induksjon er vi ikke sikre på, så dette er endret i teksten. - Torstein Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg gleder meg overveldende mye til denne blir tilgjengelig for forhåndsbestilling! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Høres bra ut, vurderer å bytte ut den gamle Galaxy S3 traveren i løpet av året. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) "Med mindre Sony har greid å gjøre ladeinngangen vanntett fra innsiden, betyr dette ifølgePhoneArena at telefonen ikke lenger er vanntett. " De lanserte nylig Sony Xperia M4 Aqua hvor det ikke lenger er deksel på ladeporten. Den er fremdeles vanntett (med ip68). Men Sony anbefaler da også at en ikke lader telefonen med en gang etter den har vært i kontakt med vann. Ville gjerne hatt det slik, istedet for deksler som på min Z3c. (Men tidligere var jo også hodetelefonutgangen dekket med deksel, så ting går jo fremover) Edit: Og hadde jo ikke vært så dumt om glassene foran og bak ble byttet ut til Gorillaglass. Har fremdeles et håp om at Sony skal bekrefte problemene med skjermer og baksider som knuser for ingenting, på tidligere modeller. Men det er enklere å lansere en ny telefon, istedet for å forbedre de eksemplarene som er kjøpt. Sukk.. Endret 10. april 2015 av kornelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg