ltdata Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Hva er forksjellen mellom vikarbyrå of bemanningsbyrå? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg tror bemanningsbyrå plukker ut folk til faste stillinger, vikarbyrå har en mengde vikarer som de kan sende til bedrifter på kort varsel. Men det er sikker vikarbyråer som kaller seg bemanningsbyråer, for det høres jo mye mer stuerent ut, og teknisk sett er det ikke feil. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 i praksis er det vel egentlig bare to ord for akkurat det samme Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg tror bemanningsbyrå plukker ut folk til faste stillinger, vikarbyrå har en mengde vikarer som de kan sende til bedrifter på kort varsel. Jeg ville brukt ordet "rekrutteringsbyrå" istedenfor, om de som headhunter folk til faste stillinger. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 De fleste innehar vel begge rollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå