Albert Andersson Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Rødstrupe på "vift" ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Fotografen har visst også noe på gang - selv uten egen PC skal vi tro etter bildet å dømme. Ser ut som gjesten titter litt på dette merkelige som fotografen har kamuflert trynet med. Finner absolutt ingen plass å parkere den stygge negativfingeren her så da er det vel perfekt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Den som finner noe å trekke her må si i fra ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Fotografen har visst også noe på gang - selv uten egen PC skal vi tro etter bildet å dømme. Ser ut som gjesten titter litt på dette merkelige som fotografen har kamuflert trynet med. Finner absolutt ingen plass å parkere den stygge negativfingeren her så da er det vel perfekt. Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig og svært positiv tilbakemelding, - det var langt mer enn jeg hadde våget å håpe på ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Den som finner noe å trekke her må si i fra ! Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig og veldig positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Igjen Albert har du et blinkskudd. Meget flott, mer har jeg ikke å si til det. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Good evening Albert. Again a very nice bird from u, robin rødstrupe Best regards Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Igjen Albert har du et blinkskudd. Meget flott, mer har jeg ikke å si til det. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Takker så mye for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Good evening Albert. Again a very nice bird from u, robin rødstrupe Best regards Leif Hei, Leif. Riktig god kveld til deg også, Leif, og mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Det ble litt tull med stilling av klokka på PC' n kanskje siden den tok kvelden om morgenen? Flott blde som alltid fra deg! Håper du finner ut av pc'n! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 Det ble litt tull med stilling av klokka på PC' n kanskje siden den tok kvelden om morgenen? Flott blde som alltid fra deg! Håper du finner ut av pc'n! Hei, Helene. Takk for omtanken, og for hyggelig bildekommentar ! PC'en tar ikke strøm, til tross for at AC-adapteret ser ut til å fungere. Maskinen går i sitt 5. år, så det blir vel en avveining mellom å reparere eller kjøpe ny ... . M v h Albert. Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Fint av den vakre Rødstrupen. Kan vel ikke bli så mye bedre. mvh Tor Inge Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 Fint av den vakre Rødstrupen. Kan vel ikke bli så mye bedre. mvh Tor Inge Hei, Tor Inge. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Her er det ikke noe negativt å finne. Jeg likte bildet veldig bra. Flotte farger på Røstrupa !! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Her er det ikke noe negativt å finne. Jeg likte bildet veldig bra. Flotte farger på Røstrupa !! Hei, Jaeggen. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg