blomster124 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Har noen kunne oversette disse nyhetene til tysk, så enkelt som mulig? :-) Jeg er ikke stø på ordstillingen, og trenger litt hjelp. 1. Meksikansk politi har arrestert ni personer etter et noe spesielt funn i Mexico nær grensa til USA. Inne i et klesskap på et soverom ble det oppdaget en over 150 meter lang tunnel. Denne skal trolig være laget i et forsøk på å smugle narkotika over grensa til California. 2. I går var det 75 år siden Tyskland angrep Norge under andre verdenskrig. Det ble markert over hele landet, og kongen la en krans ved nasjonalmonumentet for krigens ofre. 3. Ei dame fra Sunndalsøra fikk telefon fra Norsk Tipping onsdag kveld. Hun hadde vunnet førstepremie, 4.2 millioner kroner. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Du faar mye bedre utbytte av dette, hvis du oversetter selv, og saa ber om retting. Lenke til kommentar
blomster124 Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Ja, det har jeg også gjort, men jeg er 100% sikker på at noe er feil... derfor spør jeg om hjelp, så jeg kan sammenligne og finne feilene mine. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Då må du nok vente til læreren har rettet det, for ingen gidder å gjøre leksene dine. Lenke til kommentar
blomster124 Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Greit, om det blir så mye bedre om jeg limer inn hvordan jeg har oversatt det, så kan jeg gjøre det. Jeg spørr dere absolutt ikke om å gjøre leksene mine. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Greit, om det blir så mye bedre om jeg limer inn hvordan jeg har oversatt det, så kan jeg gjøre det. Jeg spørr dere absolutt ikke om å gjøre leksene mine. Det er jo akkurat det du gjør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå