Gå til innhold

Ny skjerm til kode og gaming


Hayer

Anbefalte innlegg

Hei,

 

er på utkikk etter nye skjermer, ev. skjerm. Har fra før av 4 stk. BenQ 2420HD montert opp på veggen.

Bruker alle skjermene når jeg jobber for det meste, ettersom det er ganske behagelig å bare kaste et blikk opp for å følge med i logg på en skjerm, ressursforbruk på en annen skjerm, etc.

 

Når jeg spiller bruker jeg kun 1 og de tre andre står for det meste ubrukt. 

 

Er nå på utkikk etter et nytt oppsett med en eller to skjermer. Hadde vært fett med 4K, men finner da ikke noen som har høy nok oppdateringsfrekvens. 

 

Det beste hadde vært en skjerm som hadde 120hz eller høyere i 1920x1080 og 60hz i 4K, men antar jeg bare drømmer da.

 

Så noen forslag? Hvis jeg finner en så er jeg også interessert i å kvitte meg med 4 stk BenQ skjermer..

 

 

Edit: Jobber for det meste i Visual Studio, derfor greit å ha mye plass til verktøy for debugging, ha design document oppe ved siden av, etc.

 

Har også en tvangstanke om at 27" er altfor stort for meg og at jeg ikke kommer til å like det.. uten å ha prøvd det noe særlig. Fungerer bra for koding, aldri prøvd i spill.

Endret av Hayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan også slå meg til ro med en 24" med 144Hz så lenge prisen er grei. Ser ut til at BenQ XL2411Z blir det billigste som finnes på den fronten? Noen som har erfaringer med nevnt skjerm? De fleste anmeldelser skryter av den..?

 

Må si det irriterer meg litt at denne ikke har USB tilkobling.

Endret av Hayer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...